MBK Skrevet 14. september 2014 Skrevet 14. september 2014 Vel, ikke akkurat en turrapport, da vi aldri kom oss på tur pga. forkjølelse, men iallefall en liten påminnelse om hvor vakkert høstfjellet kan være, også selv om man ikke går så langt unna bilveien. Bildene er av hundene mine Embla på 12 år (elghund) og Bud på 1,5 år (blanding), og er tatt i Lom/Bøverdalen/Sognefjellet/opp mot Juvasshytta. Fortsatt god turhøst! Mot Fanaråken og Steindalsnosi på Sognefjellet. Mot Smørstabbtindene, bl.a. den karakteristiske Sokse. Sognefjellet. Kampen, langs veien opp mot Juvasshytta. Hadde planer om å nå Piggen i bakgrunnen i dag, men min forkjølelse satte en stopper for det. Jaja, Norges høyeste fjell ligger der til våren også det, så vi tar oss en tur da! Bud leker ved gården til foreldrene mine. Gamlemor Embla kan også posere, men da helst i roligere tempo. Bikkjene sammen med min lillesøster i høstsola, rett ved gården til mamma og pappa. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.