Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaring med Lundhags V8 90L eller V12 90L?

Jeg var og testet litt sekker i dag, og synes at denne sekken passet meg veldig godt.

Etter å ha googlet litt når jeg kom hjem ser jeg at den har/skal bli erstattet av V12 90L.

Den eneste plassen nå nettet hvor jeg har funnet en diskusjon om forskjellene er denne http://www.utsidan.se/forum/showthread.php?t=78539 siden.

Er det noen som har erfaringer med overnevnte sekker, eller kan fortelle meg om forskjellene?

Annonse
Skrevet

Har en V8 90L, og synes den fungerer veldig bra. God å ha på ryggen, og med åpning både oppe og nede. Smart løsning med dagstursekk er det også.

Jeg hadde tidligere en Bergans sekk som var en del mindre, men Lundhags sekken er betydelig bedre å ha på ryggen.

Jeg har ingen negative erfaringer med denne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.