evenl Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Sesongens første skitur til Resfjellet nordøst for Trollheimen. God utsikt mot mange kjente Trollheimen-topper. Stedvis var det opp i mot en meter med ny løssnø . Turbeskrivelse med bilder her Siter
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Nydelig! Misunnelig! Hilsen fra snøløse Valdres. Siter
Nils Skrevet 20. november 2005 Skrevet 20. november 2005 Herlige vinterbilder evenl! Fikk litt lyst på en skitur nå... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 ai ai ai for noen bilder!!! Gleder meg til sånne forhoød litt lenger sør God tur ! Siter
Gjest Fjellfinn Skrevet 21. november 2005 Skrevet 21. november 2005 Sesongens første skitur til Resfjellet nordøst for Trollheimen. God utsikt mot mange kjente Trollheimen-topper. Stedvis var det opp i mot en meter med ny løssnø . Turbeskrivelse med bilder her Nydelige ! Du må fortelle om hvordan P- forholdene var ved Kåsan - er plassen brøyta opp? Tar meg vel en tur dit i løpet av uka - må finne pipen din Siter
evenl Skrevet 21. november 2005 Forfatter Skrevet 21. november 2005 ...får håpe at abstinensene ikke blir for store nå Til Fjellfinn: Plassen hadde blitt brøyta, men det hadde kommet et snøfall siden sist da jeg var der på søndag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.