Stig Erik Olsen Skrevet 6. september 2014 Skrevet 6. september 2014 Noen her som vet om de fortsatt drive og selger poser på http://isbjorn.no/ ? Skrev til de på kontakt skjema + på mail for noen uker siden og har ikke fått noe svar enda. Siter
Hermansen Skrevet 6. september 2014 Skrevet 6. september 2014 Jeg har bestilt og vært i kontakt med de epost. Siter
Gisle Uren Skrevet 7. september 2014 Skrevet 7. september 2014 Tror det er en enmannsbedrift, så kanskje han er på ferie. Siter
Isbjørn AS Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 Vi er i full drift vi. Har hatt litt trøbbel med at en del mailer har forsvunnet ut i det blå. Siter
Vrimmel Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 Har dere planer om å komme med en dunsovepose noen gang? Jeg savner en gode dunposer laget på det norske markedet. 850+ cuin. Siter
svingen Skrevet 1. oktober 2014 Skrevet 1. oktober 2014 kan ikke annet enn og skryte av ISbjørn både kvalitet og service fikk spesial syd sovepose til meg og junior (ekstra stor så vi sover sammen) veldig fornøg med tar sin plass i pulken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.