Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kong Tom, du som er på fjellet! La ditt navn holdes hellig. La ditt fjellrike komme. La din vilje skje på fjellet som i himmelen. Gi oss i dag vår daglige kvikklunsj. Forlat oss vår uvitenhet, som vi og forlater andre uvitende. Led oss ikke utenfor stup, men frels oss fra DNT. For fjellet er ditt, og makten og æren i evighet. Amen. Siter
Tom Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg skal verne om deg, ydmyke undersått. De blasfemiske skal vi sammen nøytralisere. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Takk, ærede Kong Tom!! Allah er stor, men Kong Tom er størst! Sannelig, jeg sier dere: Alt skal menneskene få tilgivelse for, både synder og spott, hvor mye de så spotter; men den som spotter Den Hellige Kong Tom, får aldri i evighet tilgivelse, for han er skyldig i en evig synd. Kong Tom være med dere!! Siter
Svein Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg måtte trekke litt på smilebåndet... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Driver Tom og sender innlegg med ulike brukernavn? Siter
eaa Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Driver Tom og sender innlegg med ulike brukernavn? Ja, intet er nytt under solen, vet du! Og så var det visst noen som snakket om de store egoene her på forumet i en annen fersk tråd...: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=3993 Siter
Tom Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Jeg har aldri, og kommer aldri, til å sende noe utenom under mitt eget nick. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Jeg kan avkrefte at det er Kong Tom som skriver innlegg under gjestenicket "Haraldrex" da det er meg som skriver under dette nicket. Kong Tom ville aldri ha funnet på den slags. Den observante leser har muligens registrert at Tom baklengs blir mot. Og det er nettopp dette Tom har, da han er en person som tør å stå for sine egne meninger, til tross for at de i enkeltes øyne er kontroversielle. Men hvorfor er det ingen som vil ta del i hyllesten til Kong Tom? Eller er det slik at dere som tier samtykker. Jeg velger å tro det!! God helg ofg måtte Kong Tom være med dere! Siter
Gjest Anonymous Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Men hvorfor er det ingen som vil ta del i hyllesten til Kong Tom? Vi er opptatt med fjellturer. Prøv det du og. Ser ut som om du kjeder deg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.