GrendelRaptor8 Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Hei. Kjøpte en Bergans Microlight jakke hos XXL tidligere i uken (virker som et kupp til 699;-). Når jeg leser på Bergans nettside så står det at den ene lommen kan brukes til å pakke ned jakke i og kompresjon. Ikke et nytt konsept, og også noen jeg har vært borte i før. Men her er det noe jeg ikke forstår. Jeg vrir og vender på jakke, men jeg kan ikke fatte hvordan denne jakken skal kunne pakkes i en av lommene. For meg ser begge lommene ut som helt vanlige lommer. Og ingen kompresjon ser jeg heller. Noen som vet hvordan i all verden man pakker denne jakken i en lomme? Siter
borgern Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Er ikke en slik tøy innerlomme på den? Hvertfall det jeg har vært borte av slike pakke i lommen jakker. Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 5. september 2014 Forfatter Skrevet 5. september 2014 Niks. Begge lommene er nettinglommer. Kan verken se at de kan vrenges eller hvordan jakka skal kunne gå inn i en av de. Siter
innigranskauen Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Det er en av de nettinglommene. Den ene har dobbeltsidig glidelås hvis du sjekker. Du FÅR jakka inn i den lomma, selv om det ikke er noe jeg har gjort mange ganger. Siter
Gjest gammeltbrukernavn111 Skrevet 5. september 2014 Skrevet 5. september 2014 Skjønner at du er litt forvirret, for det er ikke helt åpenbart om man ikke vet hva man skal gjøre. Den ene av de to lommene - jeg er ganske sikker på at det er den høyre lommen - har dobbel glidelås, og det er denne du skal bruke. Du stikker hånden inn i lommen og vrenger den ut, også bare stapper du jakken inn i denne lommen. Altså motsatt vei av hvordan lommen brukes når du har jakken på deg. Det er god plass, og det går veldig fort når man har gjort det et par ganger. Så er det bare å dra igjen glidelåsen. Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 5. september 2014 Forfatter Skrevet 5. september 2014 Takker for svar. Får prøve dette når jeg kommer hjem. Fungerer helt sikkert som du har beskrevet. Siter
GrendelRaptor8 Skrevet 8. september 2014 Forfatter Skrevet 8. september 2014 Fungerte det Takk for svar. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.