Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Annonse
Skrevet

Har fått testet dette underlaget på noen få turer nå. Min idé om å bruke det ifbm hammock vil jeg ihvertfall legge på hylla. Men ellers er det relativt lett, veldig solid til å være 4mm, flott som bunn i teltet og såpass mykt at man kan brette det flere ganger og få en god sittepute. Det var også kjekt å ha når jeg lå på snø under åpen himmel. Da ble det god plass til å stå i sokkelesten ved siden soveposen+Downmat. Det blir levert med trekk så man (forhåpentligvis) holder det tørt om man har det utenpå sekken. Alt i alt er det et bra produkt, men jeg savner egentlig den gamle Bamsen. Men det skyldes kanskje bare nostalgien...

• Liker 1
Skrevet

Hmm, Multimat kjente jeg ikke til, men den så jo fin ut. Doublemat er tykkere og vil også fungere som en ren erstatning for Bamse. Doublemat har ikke festene i hjørnene og er noe tyngre enn Multimat. Bruksområdet blir jo veldig likt. Jeg skal prøve å stå i mot fristelsen til å kjøpe en Multimat også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.