Beate Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Hvilke erfaringer har dere med oppblåsbart liggeunderlag og hund? Vurderte å kjøpe Thermarest neoair(?), lett og fint med vekt på kun 350 gram. Men da jeg kjente på det i butikken, vurderte jeg det til at det ikke kom til å tåle hundeklør. Hva med exped downmat feks, virker som om dette er sterkere? Skjønner at det kommer an på lengde på klør osv..er mest ute etter litt erfaringer og tips på området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Bruker Exped Symat UL mest. Bikkja har tråkket mye på det uten problem. Men ofte ligger sovepose der. Passer dog på ogikke klippe klør for nære avreise så de er slitt litt runde over et par dager. Mer bekymret for gnister fra bål og spiss kvist enn hundeklør. Gjør et søk på det her så finnes minst en lang tråd om emnet. Bla noe i denne linken http://www.fjellforum.no/topic/21054-oppbl%C3%A5sbart-underlag-og-hund/?hl=hundekl%C3%B8r Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zombiecat Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Potesokker på bikkja er jo et alternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hawearl Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har downmat og bikkje. Funker fint det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliver04 Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Jeg har hatt Thermarest Prolite i flere år + 1 og 2 hunder = null hull Fungerer kjempefint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beate Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Takker for svar, da blir det nytt liggeunderlag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.