Lompa Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Siden Dag G nylig markerte sitt firetusende innlegg på forumet, ser jeg meg også tvunget til en liten feiring. 3000 er selvsagt alt for mye. Jeg burde brukt den tiden i fjellet. Men et eller annet skal man jo gjøre når man kjeder seg, og det ser ut til at jeg har kjedet meg en del. Jeg har ikke skrevet turrapporter. Det er liksom et eller annet som gjør at jeg synes det blir litt for privat å legge ut sånne. Men jeg har lest mange fine og interessante rapporter og beskrivelser også. Kanskje jeg prøver meg en gang, hvem vet? For et par år siden ble hele lay-outen på forumet lagt om. Den gangen reagerte jeg og noen til på at "familiefølelsen" var blitt borte. Jeg sitter vel fremdeles med litt av den følelsen, selv om jeg er fullt klar over at det var både tekniske og estetiske grunner til at det måtte skje en omlegging. Må rette en takk til Martin og Kjell Iver som har gjort en stor jobb i alle disse årene. Skal få fingeren ut en gang og få sendt noen sponsorkroner. -Nå går det snart mot vinter igjen. Gleder meg! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisabeth-81 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er god på % regning, men om jeg har gjort det riktig så står du for 1% av alle innleggene her. Det høres jo ikke så ille ut, men snittet pr medlem er på 0,007%. Altså gjennomsnittet er 20 innlegg pr medlem, 3000 hørtes plutselig veldig mye ut Du får trøste deg med at Dag G nok kjeder seg enda mer enn deg. Gratulerer med de 3000 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HegeJohnsen Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Grattis med jubileum til deg også Lompa Snart ser vi vel 5k?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 5. september 2014 Del Skrevet 5. september 2014 Gratulerer med jubileumet Lompa. Selv om du har kjedet deg mye så har du ikke kjedet meg. Keep up the good work. Det er alt for mange døgnfluer her på forumet. Men vi holder ut ! Smell nå til med en skikkelig turrapport snart !! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Gratulerer med jubileumet Lompa. Selv om du har kjedet deg mye så har du ikke kjedet meg. Keep up the good work. Det er alt for mange døgnfluer her på forumet. Men vi holder ut ! Smell nå til med en skikkelig turrapport snart !!Hehe, kanskje vi må lage veterantreff? Over 2000 innlegg for å kvalifisere til å bli med.. Da skal jeg skrive turrapport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Blir bare dere to da eller ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Blir bare dere to da eller ? Faktisk heile 13 kvalifiserte: http://www.fjellforum.no/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Faktisk heile 13 kvalifiserte: http://www.fjellforum.no/index.php?app=members&module=list&max_results=20&sort_key=posts&sort_order=desc&filter=ALL Det er 12. 2 som er samme person. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja ja, da får martin.m intensivere innsatsen litt framover. Betyr det ikkje lukke å få tretten til topps da...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjell Iver Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Ja ja, da får martin.m intensivere innsatsen litt framover. Betyr det ikkje lukke å få tretten til topps da...? Det er vel heller motsatt For øvrig knallbra at vi har en stamme med faste bidragsytere som er med år etter år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.