Gå til innhold
  • Bli medlem

3 K


Lompa

Anbefalte innlegg

Siden Dag G nylig markerte sitt firetusende innlegg på forumet, ser jeg meg også tvunget til en liten feiring. 3000 er selvsagt alt for mye. Jeg burde brukt den tiden i fjellet. Men et eller annet skal man jo gjøre når man kjeder seg, og det ser ut til at jeg har kjedet meg en del.

 

Jeg har ikke skrevet turrapporter. Det er liksom et eller annet som gjør at jeg synes det blir litt for privat å legge ut sånne. Men jeg har lest mange fine og interessante rapporter og beskrivelser også. Kanskje jeg prøver meg en gang, hvem vet?

 

For et par år siden ble hele lay-outen på forumet lagt om. Den gangen reagerte jeg og noen til på at "familiefølelsen" var blitt borte. Jeg sitter vel fremdeles med litt av den følelsen, selv om jeg er fullt klar over at det var både tekniske og estetiske grunner til at det måtte skje en omlegging.

 

Må rette en takk til Martin og Kjell Iver som har gjort en stor jobb i alle disse årene. Skal få fingeren ut en gang og få sendt noen sponsorkroner.

 

-Nå går det snart mot vinter igjen. Gleder meg!

 

post-4117-0-58239800-1409147493_thumb.jp

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke skryte på meg at jeg er god på % regning, men om jeg har gjort det riktig så står du for 1% av alle innleggene her. Det høres jo ikke så ille ut, men snittet pr medlem er på 0,007%. Altså gjennomsnittet er 20 innlegg pr medlem, 3000 hørtes plutselig veldig mye ut ;) Du får trøste deg med at Dag G nok kjeder seg enda mer enn deg. Gratulerer med de 3000 :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer med jubileumet Lompa. Selv om du har kjedet deg mye så har du ikke kjedet meg. Keep up the good work. Det er alt for mange døgnfluer her på forumet. Men vi holder ut ! Smell nå til med en skikkelig turrapport snart !!

Hehe, kanskje vi må lage veterantreff? Over 2000 innlegg for å kvalifisere til å bli med.. Da skal jeg skrive turrapport.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.