Dag G - Evje Skrevet 26. august 2014 Skrevet 26. august 2014 En hvit flekk på kommunetoppkartet helt i syd ble besøkt i dag. Hisåsen 235 moh i Lillesand. En fin tur på gode timen opp ned. 20 grader og fint sommervær. En fin varde markerte toppen: Hisåsen er en topp med sjøutsikt: Traff ingen andre på turen og fikk heller ikke flått. Men fant endel tomme fettpatroner og plastflasker etter karene i skogmaskinene. Tok dem med meg på tilbaketuren og lempet dem inn i denne bua som stod langs bommvegen innover Vassdalen. I grunnen det største søppelobjektet på turen. Utrulig at det går ann å kjøre videre på 3 hjul ? I Vassdalen går det vel ei kule iblandt. 5 Siter
7homas Skrevet 27. august 2014 Skrevet 27. august 2014 En hvit flekk på kommunetoppkartet helt i syd ble besøkt i dag. Hisåsen 235 moh i Lillesand. En fin tur på gode timen opp ned. 20 grader og fint sommervær. En fin varde markerte toppen: Hisåsen er en topp med sjøutsikt: Umm...tor det tekniske uttrykket er sjøGLØTT 1 Siter
snilen Skrevet 28. august 2014 Skrevet 28. august 2014 Et steinkast fra sjøen (eiendomsmeglerterminologi) 1 Siter
Dag G - Evje Skrevet 28. august 2014 Forfatter Skrevet 28. august 2014 Det har stått stille en stund nå @REJOHN på 180 tallet. Men fikk 6 i dag. Achillesen oppførte seg streit. 1 Siter
REJOHN Skrevet 29. august 2014 Skrevet 29. august 2014 Det har stått stille en stund nå @REJOHN på 180 tallet. Men fikk 6 i dag. Achillesen oppførte seg streit.Jeg ser fram til flere rapporter fra sære topper. Achillesproblemer er ikke godt. Svinaktig vondt er vel mer riktig å si. Jeg hadde (har)selv problemer med achillesene i noen år. Og jeg kjenner problemet ikke er langt vekke, om jeg slurver med treningen. (På en kasse på tå og så senker hælen nedover.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.