Ørretfiske25 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hei! er på jakt etter 8mm pellets fra felleskjøpet.. men ser på nettbutikken at dem har bare 6mm.. men fant 8mm på byggmax. noen som vet om dette er samme? hørt pelletsen til felleskjøpet skal være best. Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skaumann123 Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Hei. Jeg er også på jakt etter 8mm pellets til min Pelle-brenner. Ser på gamle forumtråder at felleskjøpet sin er bra,-men de har bare 6mm-har nettop kjøpt,men den soter for mye. Økte mengde rødsprit på fyring nr2,det hjalp litt,men ikke mye. Sot er no hærk..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ørretfiske25 Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Hei. Jeg er også på jakt etter 8mm pellets til min Pelle-brenner. Ser på gamle forumtråder at felleskjøpet sin er bra,-men de har bare 6mm-har nettop kjøpt,men den soter for mye. Økte mengde rødsprit på fyring nr2,det hjalp litt,men ikke mye. Sot er no hærk..... Beklager sent svar.. hadde nesten glemt forumet bort... om du ikke har fått noe svar, kan du bruke pellets fra byggmax, dem virket veldig bra sist jeg var på tur Enig! bruker du rødsprit til og tenne opp med? brukte tennvæske jeg, men synes det gikk sakte og varme ikke fullt så godt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.