Populært innlegg Frilufta Skrevet 25. august 2014 Populært innlegg Skrevet 25. august 2014 Siden høsten går altfor fort og de nærmeste helgene er okkupert, bestemte jeg meg for å ta med noen nye synkemaur imitasjoner og besøke en pytt i Oslomarka jeg ikke har vært i på en stund. At jeg vet om kantareller i nærheten, var selvsagt heeelt tilfeldig.. Det var ikke plagsomt fullt på den første bussen til Skar denne søndagen. Men da jeg kom opp til Øyungen, var det som vanlig, masse folk. Gledelig å høre så mange unger rundt vannet. Jeg gikk videre, men valgte en annen rute enn vanlig, mot første mål. Litt usikker stoppet jeg opp når jeg "følte" at jeg var i nærheten. Det viste seg å stemme: Du skal skimte noe gult ovenfor, men det er lettere på dette: Etter en kjapp drikkestopp her: Gikk jeg rundt vannet til høyre og mot neste mål. Da kom regnet. Med øksa fikk jeg raskt et krypinn hvor lunsjen ble inntatt: Da de verste regnbygene var over skulle fluene prøves. De ble refusert, 2 ganger, av en overraskende fin ørret. Så fisken uteble, men hva gjør vel det: I`ll be back! 11 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.