Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet
  Dag G - Evje skrev (På 24.8.2014 den 20.13):

Neida, detter er ikke en rapport fra en 4000 meters topp.

Kun en markering av at dette er innlegg nr. 4000 på Fjellforum

Kunne sikkert ha sløyfet 80 % av dem, spesielt dem rett fra levra.

Tar natta i hagen i test nr. 2 av nytt telt. Test nr.1 foregikk i går inne på kjøkkenet. Trening på hurtigoppslåing.

Godsaken på 1,12 / 1,32 kg ser bra ut så langt da, men det skal kjørt seg i løpet av vinteren...

4000 bør bare være starten.

Keep up the good work.

• Liker 2
Skrevet
  tronn skrev (På 24.8.2014 den 20.49):

Bare du ikke når 9999+1, for da går verden helt sikkert under!

Jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for at verden skal gå under, for det gjør den nok ikke så lenge vi mennesker er her.

Vi mennesker derimot er nok kanskje i ferd med å sage av den greina vi sitter på og når vi er borte så blir nok verden et langt bedre og fredeligere sted for de som blir igjen.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Grattis med jubileum :-)

Hvilket telt er det du har kjøpt i jubileumsgave? Sånn foruten at jeg ser det er et Mountain Hardware telt da... 

Endret av Amelie00
Direkt 2, ser det ut som?
Skrevet
  Amelie00 skrev (På 25.8.2014 den 16.27):

Hvilket telt er det du har kjøpt i jubileumsgave? Sånn foruten at jeg ser det er et Mountain Hardware telt da...

Amelie00 skrev (På 25.8.2014 den 16.27):

Det er et Mountain Hardware Direct2 telt. 2 manns telt men kommer vel til mest å bruke det som helårs solotelt.

1.12 kg uten plugger.

Har nå god sovepose, liggeunderlag og telt med samlet vekt på 2,5 kg. Skal bli herlig å gå på høsturer nå.

• Liker 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.