Gå til innhold
  • Bli medlem

Fantastisk Valdres-helg.


Tom

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Anonymous

Tom har tydeligvis misforstått sin rolle i vårt forhold. For det første er det han som vasker opp. For det andre er det han som lager mat. For det tredje har han en veldig fin bakende som jeg beskuer når jeg går bak ham på tur. For det fjerde bærer han meg opp til toppen hvis jeg ber ham om det. Er det ikke da mer riktig å betegne Tom som slave og meg som sjef?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Forresten er Tom like frekk i virkeligheten som han er på Fjellforum, hvis noen av dere lurer på det. Da er det bra han har møtt sin overkvinne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, du var ikke på tur i helgen da? Det er jo helt suverent der oppe.

Jepp, det var det. Lørdagen var vi på korseminar på Tyinkrysset, så selv om vi ikke gikk i fjellet, vi i hvert fall på fjellet. Søndagen gikk med forlagsting - fritiden er ikke helt den samme lenger etter at boka har kommet ut :wink:. Men vi la i hvert fall merke til at det var en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Lørdagen var vi på korseminar på Tyinkrysset,

HÆ Du var på fjellet og hva da ? kors-eminar korsem-inar.

Jojo, høres jo grizekult ut det når været er pent og solen skinner. Gaule og synge liksom..

Tyinkrysset.. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.