fiskekongen Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Sitter her nå og prøver å finne ett greit fiskevann. De på memurbu og på Gjendeheim var til liten hjelp på området. Noen som har ett tips til vann i nærheten som vil kunne gi litt fisk? Er fisket enkelt i Gjende? Er redd for at jeg likegodt kan ligge ved Gjende, da jeg ble fortalt på Gjendeheim at vanna ved memurutonga var fiskeløse. Helst innen for en 3t marsj. Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 I boka til Morten B. Stensaker, "Norges beste fisketurer" er Gjendeområdet nevnt, bl.a. fisket i Gjendeosen, men også litt om andre områder i nærheten. Her fra s. 150 i boka: Siter
Fisketryne Skrevet 24. august 2014 Skrevet 24. august 2014 Har ingen egenerfaring med vatna på Memurutonga, men de har vært kjent som brukbare fiskevatn og rart om alle har blitt fiskelause? Gjende er ikke noe lettfiska vatn, spesielt når du ikke er lokalkjent. Siter
lysaar Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Nå har jeg svært liten peiling på fiske, men observerte at det vaket i Hesttjønne ovenfor Memurubu da jeg teltet der for tre uker siden. Siter
Vagvær Skrevet 25. august 2014 Skrevet 25. august 2014 Tre i Norge ved to av dem kan rapportere om bra fiske både i Gjende og Russvatnet. Men det begynner dog å bli en stund siden 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.