Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har nettopp gått til innkjøp av en Tufte Boxershorts i bambus og er meget fornøyd. Men om jeg skal bytte hele boxerutvalget mitt kommer jeg fort opp i noen tusenlapper ;) Jeg pleier å kjøre konsekvent samme sokkepar og boxere når jeg først finner noe jeg liker så jeg skulle gjerne visst om det finnes noen boxere i bambus som ikke koster skjorta?

Annonse
Skrevet

Har på meg en som heter nord, kjøpt på en matbutikk for 49kr... vet dessverre ikke mer enn det, annet enn at fargeutvalget var bedre på herremodellen

Skrevet

om du bor i drammen er det en sånn billigbutikk som selger klær. Der så jeg bambusboxere. Kosta 100 for 2. Mulig merke var mush? Den ligger med meny på åssiden. 

Skrevet

Husker du hva den butikken heter zombiecat? Det må sjekkes ut :)

Nei og er i kr.sand akkurat nå, men skal ta å finne det ut når jeg kommer tilbake :) Jeg kjøpte meg ei bambustrøye der til 100 kr. 

Skrevet

Funker plutselig ikke de eksisterende boxerne dine etter du fant en ny type? :-)

Som sagt kjøper jeg stort sett boxere i "bulk". De gamle er nå ganske slitt og trenger utskiftning ;) De ble kjøpt i 2008/09, så er nok ikke så veldig plutselig :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.