Thomas E Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Hei! Har nettopp gått til innkjøp av en Tufte Boxershorts i bambus og er meget fornøyd. Men om jeg skal bytte hele boxerutvalget mitt kommer jeg fort opp i noen tusenlapper Jeg pleier å kjøre konsekvent samme sokkepar og boxere når jeg først finner noe jeg liker så jeg skulle gjerne visst om det finnes noen boxere i bambus som ikke koster skjorta? Siter
Anti Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 Har på meg en som heter nord, kjøpt på en matbutikk for 49kr... vet dessverre ikke mer enn det, annet enn at fargeutvalget var bedre på herremodellen Siter
Zombiecat Skrevet 18. august 2014 Skrevet 18. august 2014 om du bor i drammen er det en sånn billigbutikk som selger klær. Der så jeg bambusboxere. Kosta 100 for 2. Mulig merke var mush? Den ligger med meny på åssiden. Siter
dørvakta Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Husker du hva den butikken heter zombiecat? Det må sjekkes ut Siter
Zombiecat Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Husker du hva den butikken heter zombiecat? Det må sjekkes ut Nei og er i kr.sand akkurat nå, men skal ta å finne det ut når jeg kommer tilbake Jeg kjøpte meg ei bambustrøye der til 100 kr. Siter
Lars J Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Er litt forskjellig i bambus hos Stormberg - inkl underbukser. (ikke alle motiv o.l. kommer opp i søket, så man får bla videre om førstevalgene ikke faller i smak) Siter
+jaknudsen Skrevet 19. august 2014 Skrevet 19. august 2014 Men om jeg skal bytte hele boxerutvalget mitt kommer jeg fort opp i noen tusenlapper Funker plutselig ikke de eksisterende boxerne dine etter du fant en ny type? Siter
Thomas E Skrevet 20. august 2014 Forfatter Skrevet 20. august 2014 Funker plutselig ikke de eksisterende boxerne dine etter du fant en ny type? Som sagt kjøper jeg stort sett boxere i "bulk". De gamle er nå ganske slitt og trenger utskiftning De ble kjøpt i 2008/09, så er nok ikke så veldig plutselig Siter
+jaknudsen Skrevet 20. august 2014 Skrevet 20. august 2014 Hehe, skjønner Hvis komfort er viktig kan jeg anbefale http://meundies.com, jeg er også fornøyd med sport-boxerne til Pierre Robert. Men på tur foretrekker jeg ullboxere, og da liker jeg Devold best av de jeg har prøvd (Icebreaker og Smartwool). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.