Gå til innhold
  • Bli medlem

Utstyrsbutikker i London


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det noen som har noen gode forslag på butikker i London som fører fjellutstyr? Jeg lurer også på om den/de butikkene har nettsider og i såfall: Hva er adressen(e)? Blir veldig glad om noen kan svare meg på dette. Skal nemlig på julehandel dit! På forhånd takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har vært innom denne:

http://www.snowandrock.com/stores/

MAAAASSE utvalg.

Jeg ble faktisk litt usikker på hvilken av de 4 butikkene i London det var jeg var på (ca 2 år siden), men den jeg gikk til lå i en gate hvor det var 2-3 andre friluftsbutikker også rett ved siden. Et eldorado ! (og pengesluk :wink: ). Det var ikke den i Covent Garden, men jeg er usikker på hvilken av de tre andre det var. Men alle ser jo bra ut. Jeg holder en liten knapp på at det var den på Kings Road.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Anonymous

Hvis du søker på:fieldandtrek.com

De har 3 butikker i london på:105 Baker Stret,42 Mayden Lane og 64 Long Acre

og de har MASSE,veldig bra utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Sist gang jeg var der var den beste sjappa i Milton Keynes, 1-2 timers togtur nord for London. (Bare ikke fortell drosjesjåføren som kjører dere fra togstasjonen noe om at dere er fra Norge. Har ett eller annet med noen nordmenn som bøffa fotballaget deres å gjøre). Hjemmesiden er:

http://www.theoutdoorshop.com/

Ellers er det en ok butikk i Arundel, 1-2 timers togtur sør for London.

Butikkene inne i selve London synes jeg var veldig mainstream, det vil si hadde stort sett mainline produkter fra mastodontene TNF, Arcteryx osv. Skal man ha noen spesielt og også til litt rimeligere priser må man utenfor sentrum.

Et alternativ er å bestille utstyr på nettet og få de levert til hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg var der var den beste sjappa i Milton Keynes, 1-2 timers togtur nord for London. (Bare ikke fortell drosjesjåføren som kjører dere fra togstasjonen noe om at dere er fra Norge. Har ett eller annet med noen nordmenn som bøffa fotballaget deres å gjøre). Hjemmesiden er:

Det var vel Røkke og Gjeldsten som kjøpte Wimbeldon og flyttet klubben til Milton Keynes? Ble ingen vellykket historie, men noen som kan fotball vet sikkert mer enn meg.

Selv var jeg i Milton Keynes 1993 for å se Springsteen. Butikker vet jeg ingenting om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.