Frilufta Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Prøvde denne på årets Finnmarkstur: Tilberedt uten melk, med røye og ørret i topp kvalitet. Faktisk ikke så veldig mye smaker, mest sterkt. Var en hyggelig variasjon til vanlig fiskesuppe. Blir også å finne i sekken på fremtidige turer. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quaq Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Blir ikke så verst det der. Toro sin meksikanske tomatsuppe er kraftigere på smak og passer godt til fersk ørret trekt i suppa. Litt tørrmelk gjør seg ofte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Har brukt Toro sin "Bergensk fiskesuppe" og tilsatt ørret eller røye i litt store mengder. Hvis ikke fisken er for stor, og det er den sjelden her hos oss, så har jeg ofte stekt den før den ble delt opp og blandet i suppa. Det blir ganske god mat av det også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Og jeg som håpet at det sto "torø". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Bjarne H.S. Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Fiskesuppe er med på alle mine litt lengre turer. I sommer så fikk jeg to solide middager ut av én pose Lofoten fiskesuppe fra Toro på Laksefjordvidda. Hadde med litt tørrmelk. Det ble nok langt mer fisk i fiskesuppa enn normalt er. Det som også er veldig greit med suppe er at man får i seg mye væske samtidig. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Og jeg som håpet at det sto "torø". Finnes det en "torø" fiskesuppe? Oppskrift mottas med takk. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Hyggelig avveksling fra Toro Haha, trodde du mente at du ikke likte Toro og hadde funnet noe annet som var mye bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Tom42 Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Finnes det en "torø" fiskesuppe? Oppskrift mottas med takk. Nei dessverre , også min heter Bergens fiskesuppe. Jo, forresten: Engang kom jeg bort fra fiskekompsien min som hadde all maten. Heldigvis hadde jeg en kjele med med meg. Fisket opp noe pinner og kokte dem, uten salt. Men jeg ble mett, for sult er den beste kokk. Likevel kan den ikke anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.