Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til navn på topper


espenh

Anbefalte innlegg

Eg burde kanskje halde kjeft her, som ikkje er sunnmøring, men eg syntest at det var noko kjent med topp nummer 2 og den djupe dalen til høgre i biletet, der ingen innlegg har nemnt namna eg tenkte på. Er dalen til høgre den dalen eg trur, har eg vore gjennom der for mange år sidan. Eg tenkjer på Norges trongaste dalkløft, Norangsdalen. Det kan godt henda at den er mogleg å sjå i frå Skålatårnet.

Mitt forslag er følgjande:

Topp 1, usikker, kanskje Kviteggja.

Topp 2, minnar meg om Slogen.

Topp 3, usikker, Smørskredtind eller Brekketind, eller noko.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!!!! Skårasalen :?:

Siden bildevinkelen er litt mer mot Rokkekjerringa ifht Hornindalsrokken, vil Kolåstinden komme til syne mellom Skårasalen og Rokkekjerringa.

1. Rokkekjerringa

2. Kolåstinden

3. Skårasalen

Tja, er vel ikkje heilt overbevist. For meg verkar det som nr 3 ligg lenger unna enn nr 2, og det stemmer ikkje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg burde kanskje halde kjeft her, som ikkje er sunnmøring, men eg syntest at det var noko kjent med topp nummer 2 og den djupe dalen til høgre i biletet, der ingen innlegg har nemnt namna eg tenkte på. Er dalen til høgre den dalen eg trur, har eg vore gjennom der for mange år sidan. Eg tenkjer på Norges trongaste dalkløft, Norangsdalen. Det kan godt henda at den er mogleg å sjå i frå Skålatårnet.

Mitt forslag er følgjande:

Topp 1, usikker, kanskje Kviteggja.

Topp 2, minnar meg om Slogen.

Topp 3, usikker, Smørskredtind eller Brekketind, eller noko.

Helsing Stuttjukken.

Gode forslag det der Stuttjukken, og jeg lurte et øyeblikk på om du kunne ha rett, men det er nok løst nå. Svein sin fasit er riktig den.

Det går ganske bratt oppover til 1575- høgda i venstre kant av bildet, og slik ser det ikke ut på Kvitegga.

Må være Sæterdalen i ser der nede, men i dette bildet kan man nesten ikke være sikker på noe.

Irriterende, men samtidig tiltrekkende bilde. Ødelegger hele inntrykket, men gir også nytt perspektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende, men samtidig tiltrekkende bilde. Ødelegger hele inntrykket, men gir også nytt perspektiv.

Satt å "vrei haude mitt" og tanken streifet mot manipulasjon. For ingenting stemte :?:

Toppen som ligger i front av Kolåstinden kan nok være Grøtdalstindane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ar de no meiner å ha funne namn på Sunnmørstoppar sett frå Nordjord.

Kanskje de kan hjelpe meg med namn på toppar som eg meinar må vere i Nordfjord, sett frå Sunnmøre. Biletet er ei forlenging av Vestlandstoppar i ein annan tråd. Det er sett saman av tre ulike bilete, og kvaliteten er ikkje god, men kanskje god nok?

Tenkjer på toppane/breane lengst unna.

På førehand takk!

post-947-133474405917_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Krekling,

Du må si opplyse om hvor bildet er tatt fra.

Er nesten fristet til å be om å få de tre originalbildene så vi får stitchet de ordentlig,

og i litt høyere oppløsning.

Arnt - på flyttefot fra Bergen til Ålesund ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til venstre har vi Blæja og Blæjeskardtinden. Kjent for de fleste nå etter fjell-quissen tidligere.

Vi ser mot Gjegnalundbreen og Ålfotbreen. Den høyeste toppen i midte av bildet er Uksen(Står det på inatur.no). Jeg trodde den hette Gjegnen eller Gjegnalunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tenkt å bosette deg i Åle-byen?

Har foreløpig lagt planen om å bestige alle Hordalandsfjell på is, og er forhåpentligvis

bosatt i Ålesund før året er omme.

Ser nå på kartet og lurer på om det finnes fjell nord for Sognefjorden :wink:

Arnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til venstre har vi Blæja og Blæjeskardtinden. Kjent for de fleste nå etter fjell-quissen tidligere.

Vi ser mot Gjegnalundbreen og Ålfotbreen. Den høyeste toppen i midte av bildet er Uksen(Står det på inatur.no). Jeg trodde den hette Gjegnen eller Gjegnalunden.

Det er rett med Gjegnen, eller Gjegnalunden, og Gjegnalundbreen til venstre. Til høgre for ligg Ålfotebreen, og breen

lengst vest er ved Keipen. Heilt til høgre må det vere Hornnelen. Ellers er det litt stor avstand og lite høgdeforskjel til å peike ut så mange toppar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til ozzi og Agnar for hjelp med fjellnamn i Nordfjord!

Uksen som namn på den mørke toppen midt i biletet, verkar naturleg/beskrivande.

Men lurer meir på Gjegnen og Gjegnalundbreen, ukjende namn/ord for meg,

veit de kva som har gitt fjellet og breen namn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uksen, Gjegnen, Blånibba eller Storehesten som vi seier på Stårheim er alle gangbare namn på dette fjellet. Namnet Gjegnen trur eg tyder "beint i mot" og kjem truleg av den loddrette vestsida som stuper 1000-1100 meter ned i Bjørndalsvatnet som skiljer Gjegnen frå den nesten like høge Bukkenibba (Lisjehesten) som stig opp frå vestsida av vatnet. Gjegnen er ikkje så ulikt det tyske ordet gegen, som etter det eg hugsar frå skuletysken tyder mot. Men her kan eg vere på ville vegar.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å "vrei haude mitt" og tanken streifet mot manipulasjon. For ingenting stemte :wink:

Toppen som ligger i front av Kolåstinden kan nok være Grøtdalstindane.

ja er sikker på at toppen i forkant av kolåstind er grøtdalstindane. ellers er dalen som ligg til høgre i bildet kvamsetdalen. det flate partiet i forkant av skårasalen går mot maratind og kjerringøyra.

velkommen til Tøni forresten, enno ein slitar frå påska 2005 i hornindal :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namnet Gjegnen trur eg tyder "beint i mot" og kjem truleg av den loddrette vestsida ....Gjegnen er ikkje så ulikt det tyske ordet gegen, som etter det eg hugsar frå skuletysken tyder mot. Men her kan eg vere på ville vegar.......

Trur nok du er på rett veg, for å seie det slik....

Leita litt i literaturen og i Ivar Aasen si Norsk Ordbog frå 1873 står det:

gjegna, v., møde, gaae i Møde, vende sig imod

Gjegne, n., et Punkt som man har lige foran sig, som man møder, eller nærmer sig til på en Vei

”Det gjeng etter Gjegne” (pl)

siges om en Reise igjennem en Ødemark, hvor man ikke har nogen Vei at følge, men kun retter sig efter visse Mærkepunkter saasom Klipper, Huulninger, Bække o.s.v

Så då er vel Gjegnen eit slikt merkepunkt som ein kan orientere etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.