+ost Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Er det noen som vet om denne siden er nede for godt? Jeg kommer ikke lenger inn på den. Det ble også i sin tid laget en wikipediaside som tok for seg temaet, men den er nå endret til kun å omtale speiderturen fra 1951. Litt kjedelig at begge registreringssidene for dette temaet er nede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg kommer inn på den siden uten problemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GBS Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Jeg kommer også inn http://norgepaalangs.info/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7homas Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Ikke noe problem å komme inn på den siden nå iallefall. Kanksje den eller du hadde litt dårlig linja akkurat da du prøvde. Wiki er vel åpent, så hvis en liker speideren bedre kan man vel redigere som man vil. Vet ikke om endringsloggen på wiki siden kan være til hjelp til å finne tilbake til det som engang sto der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.