Gå til innhold
  • Bli medlem

Liten samekniv funnet i indre Troms


Anbefalte innlegg

På tur i helga fant jeg en liten samekniv ved et av småvanna i Dødesskogen nedenfor Dødesvann. Så ikke ut til å ha ligget der for lenge.

 

Om noen savner kniven er det bare å sende PM, så blir den overlevert ved valgfritt fiskevann i indre Troms. Gjerne med utveksling av tips om gode vann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde nesten det kunne ha vært min lille samekniv jeg mista for noen år siden. Sannsynligvis forsvant den under jakt en høstdag. 

Har vært en hel del og fiska i området du fant den. Satser på at du finner riktig eier..!  Ingen kjennetegn på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kniv. Det er nok ikke min i allefall. 

Tipper eier savner den. Kniver, fiskestenger og kaffekopper i tre er veldig personlige ting, som ihvertfall JEG knytter et nært forhold til.   Du får hive inn et lite notat i disse kjøpes/selges/byttes-gruppene på ansiktsboka.. Finnes nok garantert en gruppe for Målselv og Bardu-området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.