Dag G - Evje Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Ikke bare er den utilgjengelig, har vel norgesrekord i tåketimer og uforutsigbart vær også. Etter å ha sittet værfast i nesten 3 døgn på hytta måtte jeg bare raske med meg et vegskilt nede ved Engavatn. De lå nå slengt nede i grøfta, peker nå inn i TV stua.. http://www.dagbladet.no/2014/08/11/tema/reise/norgesferie/fjell/fjellturer/34722134/ 1 Siter
Vandrefalk Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Men absolutt verdt et besøk! På en av de (tross alt ganske mange) godværsdagene er utsikten formidabel! 2 Siter
2ne Skrevet 11. august 2014 Skrevet 11. august 2014 Tviler ikke på utsikten der! Får bare rekne med noen ekstra dager, å sitte der til godværet kommer Siter
Kjell Iver Skrevet 12. august 2014 Skrevet 12. august 2014 Det er vel hytter som er enda mer utilgjengelig enn den? Regner med at de kun har hatt med sine egne DNT hytter - men det finnes jo andre... Jeg kommer ikke på hva den hytten heter som ligger på en fjelltopp oppi nord som tidligere var en militærinstallasjon på - der de brukte en lang stige for å komme til topps. Denne stigen er visstnok nå borte. Er vel ikke Stjerntinden - men mener det er / var en kommunetopp..@Dag G - Evje vet det kanskje? Må vel finnes andre eksempler også¨- f.eks. ikke minst på Jan Mayen. Siter
Dag G - Evje Skrevet 13. august 2014 Forfatter Skrevet 13. august 2014 Kjenner ikke til denne toppen, @Kjell Iver. Høres ut som en av skrønene til Tromsøsvogeren min....... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.