KastBomKast Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Jeg skal kjøre bil langs E39 fra ca Egersund i sør til Ålesund i nord. Heg fikk plutselig bedre tid oppover og har derfor tenkt å bruke 3-4 dager på turen. Jeg ønsker å få med meg fiske i noen vann på veien. Jeg kan gjerne ta noen avstikkere fra E39 for å finne et bra vann hvor det også er fine muligheter for teltovernatting. Hvilke stopp ville du gjort for å få noen fine opplevelser? Trenger ikke GPS-koordinater til drømmevannet ditt, det holder med område. Har både haspel- of fluestang med. Tar alt, bare opplevelsen blir bra Takker Takker Siter
Oddbjørn Skrevet 7. august 2014 Skrevet 7. august 2014 Er mye fine vann nord for Haukeliseter om du kjører den veien oppover (suleskard - brokke og oppover setesdalen). Fra 1-2 timer å gå fra vei/parkering. Siter
KastBomKast Skrevet 8. august 2014 Forfatter Skrevet 8. august 2014 Takk for tips Den veien er aktuell nå når jeg har tid og Haukeliseter er godt nok på vei nordover til at jeg kan stoppe. Et annet stopp vil være en eller annen plass i Sogn og fjordane Siter
Oddbjørn Skrevet 8. august 2014 Skrevet 8. august 2014 For Sogn og fjordane ville jeg tatt en avstikker opp tindevegen og tatt en overnatting i Hurrungane. Ikke noe bra fiske, men fantastiske fjell og vakker natur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.