Gå til innhold
  • Bli medlem

Breendringar 2005


ørjan

Anbefalte innlegg

Breane her vest fortset å gå tilbake, men det er på langt nær så ille som i fjor. Ikkje overraskande med tanke på at 2004 hadde ein snøfattig vinter og varm sommar.

Tilbakegang:

Kjenndalsbreen: 6,5 meter

Briksdalsbreen: 12 meter (tilbake 130 meter i 2004!)

Bødalsbreen: 14,5 meter

Brenndalsbreen: 23 meter

Snømengdene i fjellet i år burde gjere seg gjeldande om eit par år på Briksdalsbreen, så då er det vel håp for breføringa der (føringa kan vere i fare frå neste år grunna tilbaketrekkinga).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous
Breane her vest fortset å gå tilbake, men det er på langt nær så ille som i fjor. Ikkje overraskande med tanke på at 2004 hadde ein snøfattig vinter og varm sommar.

Så enkelt er det vel ikke, ørjan. Breene oppfører seg langt tregere enn som så. Fremgang og tilbakegang skyldes vel som regel det som skjedde for 10år og senere siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor fort snørike og snøfattige periodar verkar i enden av brearmane varierer frå brearm til brearm. Bretjukna, trykket og farten avgjer. På ein slakk brearm som t.d. Nigardsbreen, vil det gå mange år før verknaden når brefronten. Austdalsbreen innanfor Styggevatnet (kraftig regulert) i Jostedalen er så flat at det kan vera snakk om over eit halvt århundre for verknadane når brefronten. I ein bratt brearm går det langt snarare, kanskje berre nokre få år. Briksdalsbreen er ein slik bratt brearm.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, men du vil jo ikke merke vinterens snøfall, og sommerens temperatur om høsten uansett om du er på vestlandet eller på Gråsubreen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men du vil jo ikke merke vinterens snøfall, og sommerens temperatur om høsten uansett om du er på vestlandet eller på Gråsubreen.

Det var fjorårets snøfall og temperatur ørjan mente, men jeg syntes også det var vel rask reaksjon fra såpass store brearmer. Men ørjan har nok sikkert bedre greie på dette enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var fjorårets snøfall og temperatur ørjan mente, men jeg syntes også det var vel rask reaksjon fra såpass store brearmer. Men ørjan har nok sikkert bedre greie på dette enn meg.

Jeje, men breene reagerer uansett ikke så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.