raggsokk Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Noen som har funnet noen gode tette bokser til å ha ting som smør i? Har noen bokser fra Nalgene, men de er vel tunge (ca 100 gram). Boksene fra clas ohlson og slike plasser har ofte litt for dårlige lokk og en kan risikere at lokket faller av. Er det disse du har? Bruker de sjøl og er kjempefornøyd! Synes absolutt de er verdt vekta, men så er heller ikke jeg i nærheten av å være gramjeger. Btw: glemte å ta de med til Børgefjell i sommer, noe som resulterte i 3 kg smør som fløt rundt blant fiskeutstyr og drivstoff i kløven.. Stemninga var ikke akkurat i taket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddbjørn Skrevet 7. august 2014 Forfatter Del Skrevet 7. august 2014 Er det disse du har? Bruker de sjøl og er kjempefornøyd! Synes absolutt de er verdt vekta, men så er heller ikke jeg i nærheten av å være gramjeger. Btw: glemte å ta de med til Børgefjell i sommer, noe som resulterte i 3 kg smør som fløt rundt blant fiskeutstyr og drivstoff i kløven.. Stemninga var ikke akkurat i taket. Har de også ja, de bruker jeg til småting, men blir litt små til smør. Er vel denne jeg har som var tiltenkt smør og slikt. Er fin på turer hvor ikke vekta betyr noe da. Helt vanntett og bra skrulokk. http://store.nalgene.com/product-p/682012-0035.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
raggsokk Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Ser den @Oddbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.