majawl Skrevet 3. september 2014 Forfatter Skrevet 3. september 2014 Umbros skrev (På 30.8.2014 den 16.09): Denne turen gikk jeg nesten på samme tid for 2 år siden, ettpar uker senere bare Ser du har fått flotte svar over her så jeg behøver ikke repetere. Da vi gikk var alle hytter stengt, vi lå derfor i telt gjennom hele turen FANTASTISK natur med høstfarger som var helt utenfor hva jeg noensinne har opplevd tidligere! Du bør sjekke opp litt at ikke broene er tatt inn for sessongen, det skapte litt ekstra utfordringer for oss og bikjene, men gikk alikevel fint Jeg skrev en rapport fra turen, skal se om jeg klarer å lete den opp å poste her Heihei! Ja, rapporten din leste jeg for leenge siden da jeg researchet turen litt Skjønte at dere måtte vasse litt I morgen braker det løs, så det blir spennende, er i hvert fall spådd supert vær! Takk for alle gode tips, alle sammen! :) 1 Siter
Oddbjørn Skrevet 4. september 2014 Skrevet 4. september 2014 majawl skrev (På 3.9.2014 den 21.42): Heihei! Ja, rapporten din leste jeg for leenge siden da jeg researchet turen litt Skjønte at dere måtte vasse litt I morgen braker det løs, så det blir spennende, er i hvert fall spådd supert vær! Takk for alle gode tips, alle sammen! :) God tur! Forventer rapport i turforumet når turen er over Siter
Ivar46 Skrevet 30. september 2014 Skrevet 30. september 2014 Angående mobildekning: Du kan få et inntrykk ved å sjekke dekningskartene til Telenor (www.telenor.no) og Netcom (www.netcom.no), avhengig av hvilket firma du bruker. Vær kritisk, hvis du er i yttersonen av der det er dekning er det ikke sikkert at du får kontakt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.