Duckboot Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Rundt 1 til 2 timers kjøring er helt greit. Planen er å ha litt alenetid. Kanskje med en fiskestang i hånda, eller rett og slett traske rundt. Varighet på 2 til 3 døgn. Helst ikke for høyt til fjells, siden jeg ikke har utstyret til det. Forslag? Siter
Maritmor Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Hva med utgangspunkt i Mangenfjellet i Aurskog-Høland. Der kan man gå nesten så langt man lyster, og det er mange vann med gode fiskemuligheter. Ikke går man i kø med andre heller, for Mangenfjellet blir litt glemt sommerstid. Om vinteren er det godt med folk i disse områdene. 1 Siter
Duckboot Skrevet 2. august 2014 Forfatter Skrevet 2. august 2014 Hva med utgangspunkt i Mangenfjellet i Aurskog-Høland. Der kan man gå nesten så langt man lyster, og det er mange vann med gode fiskemuligheter. Ikke går man i kø med andre heller, for Mangenfjellet blir litt glemt sommerstid. Om vinteren er det godt med folk i disse områdene. Hvor starter man fra da? Siter
Maritmor Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Om du går inn og googler Garsjøen, så er det ett godt utgangspunkt. Du finner ett kart over Mangenfjellet, om enn noe dårlig, på sidene for Kjølhytta på www.mangenfjellet.no (jeg prøvde å linke men teknikken er ikke med meg i dag). Siter
tronn Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Jeg føler jeg har repetert meg litt vel mye i det siste. Men Skrimfjella er et veldig godt alternativ. Skal sies at alternativene er mange rundt hovedstaden Siter
Duckboot Skrevet 2. august 2014 Forfatter Skrevet 2. august 2014 Jeg føler jeg har repetert meg litt vel mye i det siste. Men Skrimfjella er et veldig godt alternativ. Skal sies at alternativene er mange rundt hovedstaden Er ikke Skrimfjella litt "tett befolket" da? Siter
tronn Skrevet 2. august 2014 Skrevet 2. august 2014 Er ikke Skrimfjella litt "tett befolket" da? Alt er relativt. Jeg tror ikke du finner så øde område halvannen time fra Oslo. Men jeg tror det begynner å bli pop, så ikke sikkert det er like lite folk der om noen år. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.