Philipp Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hei! Vi skal til Hardangervidda om noen dager og har tenkt å starte fra en av de ovnnevnte stedene. Vet dere om man kan parkere bilen der og om det må betales avgift? Jeg kunne ikke finne noe om parkeringsavgift på ut.no eller nettstedene av turisthyttene. Ville glede meg om opplysninger. På forhånd takk! Hilsen, Philipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espensa42 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 På imingfjell står det at det er vei inn "med bom og parkeringsavgift". Når det gjelder de to andre, er det vel lettest å kontakte hyttene pr tlf eller mail? Hei! Vi skal til Hardangervidda om noen dager og har tenkt å starte fra en av de ovnnevnte stedene. Vet dere om man kan parkere bilen der og om det må betales avgift? Jeg kunne ikke finne noe om parkeringsavgift på ut.no eller nettstedene av turisthyttene. Ville glede meg om opplysninger. På forhånd takk! Hilsen, Philipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baardw Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Vi parkerte uten avgift på Solheimstulen for noen år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
qwer993 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Solheimstulen er gratis. Det skal være en bom på vei opp, men tror ikke den er i drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenspetter Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Hei Parkering på Tuva er gratis. Bomveien inn må betales mvh jenspetter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philipp Skrevet 1. august 2014 Forfatter Del Skrevet 1. august 2014 Takk, alle sammen, for svar! Hilsen, Philipp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.