tronn Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Jeg prøver å få til en tur til Rondane om litt over en uke. Og jeg prøver å få til så mange topper som mulig på en helg. Så spørsmålet mitt er om det er noe særlig med et lite tomannstelt i Rondholet på vei opp til Vinjeronden, eller om det bare er masse blokk-ur? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Synes å huske at det er dårlig med telting der ja, tror nok du må ned til Fremre Illmannstjønne eller Rondvassbu. Men er ikke 100% sikker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 29. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2014 Ja da får jeg campe litt lengre nede. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martin HJ Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Går fint an å telte nedi Rondholet flere steder langs den bekken som renner gjennom, så flere som gjorde det når jeg var der oppe Her er en av dem: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Går fint an å telte nedi Rondholet flere steder langs den bekken som renner gjennom, så flere som gjorde det når jeg var der oppe Her er en av dem: 409349_10151056422600167_639991546_n.jpg Se der ja! Hvis noen klarer å finne plass til en nallo gt, så skal jeg lett finne plass til en scarp 2. Takk for svar 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tor Magnus Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Da så jeg ikke så holet så godt på vei opp til Storronden nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Nei skal godt gjøres å få med seg alt når man er ute på tur. Dersom jeg kommer meg oppover på torsdag etter jobb neste uke, så har jeg som mål å komme meg opp til Rondholet i løpet av kvelden. Det gir meg en god mulighet til å ta Storronden, Vinjeronden og Rondeslottet på fredagen, så Digerronden - Høgronden på lørdag. Men det kan bli ganske spenstig å komme seg så langt på torsdag. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan komme meg fra Oslo S og helt til Spranget torsdag etter kl 1500? Om ikke helt til Spranget, så i hvert fall et stykke opp fra dalen. Er det drosje som er tingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espensa42 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Nei skal godt gjøres å få med seg alt når man er ute på tur. Dersom jeg kommer meg oppover på torsdag etter jobb neste uke, så har jeg som mål å komme meg opp til Rondholet i løpet av kvelden. Det gir meg en god mulighet til å ta Storronden, Vinjeronden og Rondeslottet på fredagen, så Digerronden - Høgronden på lørdag. Men det kan bli ganske spenstig å komme seg så langt på torsdag. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan komme meg fra Oslo S og helt til Spranget torsdag etter kl 1500? Om ikke helt til Spranget, så i hvert fall et stykke opp fra dalen. Er det drosje som er tingen? Drosje eller haik på den tida av døgnet. Går buss fra Otta helt til Spranget, men siste avgang er 15.10: http://www.rutebok.no/nriiisstatictables/tables/ruter/t/05-658.htm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Går an å leie sykkel fra spranget inn til rondvassbu. Skal gå greit, men ta med hodelykt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) men får jeg leid en slik sykkel sent på kvelden? bussen kommer til Otta kl 21. så tar det vel halvtime med taxi opp. Jeg tok til fornuften og googlet det. ubetjent med sms Nice! Endret 30. juli 2014 av tronn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 (endret) Jepp. Beregn ca 30-60 min inn til Rondvassbu. Endret 30. juli 2014 av Larsdx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 30. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2014 Da får jeg så god tid når jeg kommer fram at jeg rekker en liten knert før jeg legger meg Dette blir jo helt topp! Blir litt penger i taxi, men det får gå. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Du bør sjekke om taxien kjører helt til Spranget eller bare til Mysuseter. Siste stykket er på privat bomvei. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tronn Skrevet 2. august 2014 Forfatter Del Skrevet 2. august 2014 Slik jeg har forstått det, så er det P-plass på Spranget? Men ja, jeg skal sjekke det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsdx Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Det er p-plass der ja. Utleiesyklene står der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espensa42 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Automatisk bom med myntinnkast. 30,- (mener jeg å huske) i bompenger. Så bommen er ikke låst, men greit å avklare med taxien først. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.