tronn Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Sony har en del vanntette alternativer med bra batterikapasitet om man ønsker seg en smarttelefon til turbruk. Da spesielt M4 Aqua og Z3 compact. Nå kommet snart Z5 compact også. Siter
Larix Skrevet 11. september 2015 Skrevet 11. september 2015 Det ryktes om, trolig kommende, Samsung Galaxy S6 Active at den kommer til å ha ca. 1000mAh større batteri en vanlig S6. Siter
famjsv Skrevet 12. september 2015 Skrevet 12. september 2015 Sony z3 compact (mindre skjerm=mindre strøm) Siter
+zimwalker Skrevet 19. september 2015 Skrevet 19. september 2015 Har kanskje nevnt det før; når det kommer til antenne/dekning ble Nokia 113 en av de beste som var med i en dansk forbrukertest. Har den selv. Ikke testet hvor lenge batteriet holder, men virker å være ok : http://www.prisjakt.no/product.php?p=1325407 Kjøpe meg nylig 2 stk Nokia 105 Black på Elkjøp til kr 99/stk. Kjøpte 2 stk for da tar jeg batteriet fra den ene og har med som reserve (og mister jeg den ene telefonen har jeg en ny hjemme). Batteriene varer lenge og telefonen er lettere enn lett! Men ser nå at jeg da burde ha kjøpt meg Nokia 113 i stedet. Pokker og! Nei seriøst, godt tips dette. Jeg har sikkert råd til en til (og er jeg heldig bruker den samme type batteri som mine 105) Siter
Ann Christin Skrevet 20. september 2015 Forfatter Skrevet 20. september 2015 Har en z4 nå som holder rent lenge på ultra strømmodus! Den tåler utrolig mye også, men tror jeg skal skaffe meg en xcover som reserve telefon, dersom noe skjer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.