iggymoto Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Hei Planlegger et par dager med fjellfiske om en ukes tid, men er usikker på hvor jeg skal dra. Vil gjerne ha tips og erfaringer fra fjellområder med bra fiskemuligheter nær Gjøvikområdet. Er jo ikke store fjellene akkurat her, så beregner å måtte kjøre noen mil for å komme dit. Hva er de nærmeste alternativene jeg har? På forhånd takk! 1 Siter
knutis Skrevet 26. juli 2014 Skrevet 26. juli 2014 Gausdal vestfjell er ikke langt unna. Mye info om vanna på sidene til gausdal fjellstyre. Siter
iggymoto Skrevet 26. juli 2014 Forfatter Skrevet 26. juli 2014 Takk for tips, Gausdal vestfjell ser såpass interessant ut at jeg tror jeg sikter meg inn hit. Har googlet litt og sett på kart, har pekt meg ut området vest for Øvre/Nedre Revsjøen, tenker jeg prøver meg på noen av vannene Vestmjøs, Risåtjønnet, Vesltjønn og Nonstjønnan. Fortsatt takknemlig for videre innspill til tankene mine Siter
Tom B Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 Alvdal, sølndalen, var der i juni flotte områder en å komme seg mange fine vann. Siter
MrArcteryx Skrevet 27. juli 2014 Skrevet 27. juli 2014 enig med tberg4! gode erfaringer herfra. rekord 1,1 kg. Siter
iggymoto Skrevet 27. juli 2014 Forfatter Skrevet 27. juli 2014 Sølndalen ser også spennendes ut, men dette blir nesten dobbelt så langt å kjøre som til Gausdal vestfjell, så det blir nok en annen gang Takk for tips. Siter
iggymoto Skrevet 9. mars 2015 Forfatter Skrevet 9. mars 2015 Planlegger ny tur til sommeren (månedsskifte juni/juli), og tar gjerne i mot tips til steder som er verdt en tur Var i fjor i området jeg nevnte i Gausdal vestfjell, fin plass. Andre forslag til steder innenfor en radius på 2,5 t med bil fra Gjøvik, med snaufjell og fiskemuligheter? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.