Tom Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 I natt klokken 5.00, for 29 år siden, ble det født en liten gutt på 53 cm på Ullevål sykehus i Oslo. Det var meg )) Håper dere får en god dag på det som er min bursdag. Og gid vi alle lenge, lenge lenge leve må. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer, Tom. Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pelle Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer med dagen, og velkommen inn i 29-åringenes rekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Slenger meg med gratulantene Ifølge e-post adressen din er du fortsatt 25? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 Takk til dere få som var snille nok til å svare. Svein, e-postadressen er ikke så flink til å oppdatere seg. Skulle ønske kroppen var på samme måte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer fra meg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eaa Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer så mye da, Tom! Håper vi kan fortsette å debattere som før. Synes det er artig jeg, skjøl om vi er systematisk uenige. Og om kun 1 år er du voksen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom Skrevet 1. november 2005 Forfatter Del Skrevet 1. november 2005 eea, Selvsagt kan vi debattere som før. Men jeg kjenner jeg begynner å bli så gammel. Orker liksom ikke å krangle like mye mer. Er det bra eller dårlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg slutter meg til gratulantene. Kanskje sinnets mildhet etterhvert innhenter også deg. Men jeg håper dine humoristiske sider fortsatt vil leve i beste velgående. Dine innlegg har ofte gitt meg en skikkelig god latter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andersno Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulere me dagen Tom! Trøst dæ me at du bare e halvveis te "din beste alder" Tom skreiv: Orker liksom ikke å krangle like mye mer. Er det bra eller dårlig? Sjett fra mi side e de bra - krangling føre sjelden nå godt me sæ - men æ håpe du fortsatt bli me å diskutere. Har mang gang telt te både 10 og 10x10 før æ bestæmt mæ for itj å kommenter nån av påstandan din, men æ vil te de siste forsvar rætten din te å få gi uttrykk for de du meine. Feir dagen på en sømmelig måte så vi slæpp å vent alt for læng på nye innlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer så mye med dagen Tom! Det blir 29 lys å blåse ut i dag da! Går vel greit det med lunger som er trent opp i høyfjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celine Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer så mye med dagen, Tom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erling Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Gratulerer med dagen ! Og da vet vi alle hvorfor du er som du er: Du er Skorpion Jeg er også Skorpion, og de skal visstnok være meget spesielle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hugs det Tom, at frå no av er de for alltid 29 år. Sjølv er eg 29 år og 125,5 månader. Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jarle Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 gratulerer (med vel overstått? er hodet bra??) din kranglete jævel feiret dagen din med et sinnsykt gratis måltid på et av oslos bedre hoteller, der gikk du glipp av noe... men det blei jo mer til oss... mvh en sosialist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.