haj Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Hei Jeg skal ha med meg madamen til Snøhetta om et par uker. Tenkte da å svippe bortom Midttoppen mens hun venter på Snøhetta. Noen som vet hvor lang tid det tar frem og tilbake der? Mvh Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars M Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg har kun været der i forbindelse med Snøhetta-traversen, hvor vi fortsatte til Hettpiggen og sydtoppen, så jeg har kun gået den ene retning. I alt brugte vi lang tid på turen, men etapen fra hovedtoppen til midttoppen var den lette og hurtige del. Jeg har ikke noget præcist tal, men jeg vil tro, at på en time til halvanden t/r er du godt med. Hvorfor tager du ikke madammen med på midttoppen? Når hun først har brugt kræfter på de mange højdemeter til hovedtoppen, er det dumt at sidde der og vente på dig. Fra midttoppen har man meget bedre udsigt til Larstind og området lige vest for Snøhetta samt til resten af Snøhetta-traversen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnB Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg synes også du skal ta med deg madammen helt bort til midttoppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackbrrd Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg synes også du skal ta med deg madammen helt bort til midttoppen Jeg synes dere er onde! Pyset ut på vei bortover ryggen på Gaustadtoppen. Det hadde nok gått, men fytte faen hvor sliten i huet jeg ble av det. Ikke noe moro med høydeskrekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.