Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøhetta til Midttoppen

haj

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ha med meg madamen til Snøhetta om et par uker. Tenkte da å svippe bortom Midttoppen mens hun venter på Snøhetta.

Noen som vet hvor lang tid det tar frem og tilbake der? 

Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun været der i forbindelse med Snøhetta-traversen, hvor vi fortsatte til Hettpiggen og sydtoppen, så jeg har kun gået den ene retning. I alt brugte vi lang tid på turen, men etapen fra hovedtoppen til midttoppen var den lette og hurtige del. Jeg har ikke noget præcist tal, men jeg vil tro, at på en time til halvanden t/r er du godt med. Hvorfor tager du ikke madammen med på midttoppen? Når hun først har brugt kræfter på de mange højdemeter til hovedtoppen, er det dumt at sidde der og vente på dig. Fra midttoppen har man meget bedre udsigt til Larstind og området lige vest for Snøhetta samt til resten af Snøhetta-traversen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.