jarle Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 hei! titta litt på det som var å finne om emnet her,,, men fann ikkje så mykje som passa mine tankar,,, har eit par scarpa t4, og har kjørt litt på dei og fischer e109... men vil gjerne rykke opp ein divisjon på ski... bruksområdet vil vere toppturar, om kanskje ikkje dei mest ekstreme i første omgang, og sikkert ein del kjøring i alpinbakkar, for treninga sin del... såg på ski frå dynastar, fischer og völkl idag, og meir kjem i butikken etterkvart, kjekt å høyre litt kva de meiner og... er verkeleg problema med rottefella så ille som selgaren sa?? (25% reklamasjon?) tenkte å bruke maks 5-6000, helst vil jo ein student bruke litt mindre,,, tips?? evt har du eit par pent brukte ski ståande? fysikk: 181cm, <70kg Siter
jarle Skrevet 29. oktober 2005 Forfatter Skrevet 29. oktober 2005 dynastar new legend 3800 til 2600, et bra kjøp?? Siter
jh Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 heisann! Viktig å hugse på at når du rykker en divisjon opp i ski så kan scarpa t4 skoa bli litt mjuke/lave. Ivertfall merker eg det godt dei gangene eg har kjørt med T4 skoa isteden for T2 skoa på litt større ski. Men det funker greitt så lenge ein tar det litt med "ro". Har kjørt med Rottefella Riva II, Chili, og Cobra. Aldri hatt problem med mine bindinger. Veit ikkje om Dynastar Legent 3800 er eit godt kjøp eller ikkje, men det ser ut som ein fin ski. Oslo Sportslager har også ein del tilbud, f.eks http://oslosportslager.no/product/2693/2729/341772/Dynastar_6200_telemarkski___Rottefella_Cobra.html Siter
jh Skrevet 29. oktober 2005 Skrevet 29. oktober 2005 Ellers finnes det eit litt meire spennende alternativ: www.scottybob.com Har bestillt modellen Headrush og venter i spenning til dei kjem i slutten av November Siter
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2005 Skrevet 30. oktober 2005 angående valg av binding kan jeg anbefale denne tråden: http://www.skiforumet.com/forum/viewtopic.php?t=9 Lykke til med valg av utstyr, vil tro du har endel å velge i hvis du bruker 5000kr på ski og binding (ikke sko). Å se etter fjorårets toppski på salg er et godt tips. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.