Dag G - Evje Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Denne toppen er en kommunetopp på Agder. Vel kommunetoppen ligger noen meter unna topp-punktet. Kommunenavnet består av en plante pluss utstikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Den toppen står på lista til min og Carl F sitt "Sørlandsraid 2" neste sommer, Dag Himmelsyna i Birkenes kommune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ja stemmer det 500, men skjønner ikke hvordan den havnet på Vestlandet ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tips til min: Gulen kommune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnar Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Tips til min: Gulen kommune Brosviksåta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Her kommer to raske fra et kjært Vestlandsfjell: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Her kommer to raske fra et kjært Vestlandsfjell: Bildene er tatt fra Slogen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvilket fjell og seter ser vi her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tarantino Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Herdalssetra! Gode vafler og kjekkt miljø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Herdalssetra! Gode vafler og kjekkt miljø Veldig fin plass Herdalssetra i Norddal er riktig, og i bakgrunnen ser vi Heregga (1557). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iaa Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 3 oppgaver fra Møre og Romsdal: Hvilke fjell er dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KarlE Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 3 oppgaver fra Møre og Romsdal: Hvilke fjell er dette: Nr 3 = Store Smørskredtind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iaa Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nr 3 = Store Smørskredtind Riktig, Vestegga på Store Smørskredtind innzoomet på veg opp Skylstadbrekka - bare to igjen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddis Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 3 oppgaver fra Møre og Romsdal: Hvilke fjell er dette: Nr 2= Rollsbotnskorkja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddis Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 3 oppgaver fra Møre og Romsdal: Hvilke fjell er dette: Er fristet til å forsøke Ytstenestinden, eller Slingsbys topp om du vil, på fjell nummer en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iaa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Begge svarene fra oddis er riktige: Ytstenestinden sett fra Rysletta mellom Ytstenesdalen og Inste Årsnesdalen, Rollsbotnskorkja sett fra Jolbotn et stykke oppover mot Kvasstinden. Hvilke kjente og staute sunnmørsprofiler er dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddis Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hvilke kjente og staute sunnmørsprofiler er dette: Antagelig dårlig å ikke ta nummer tre på strak arm også, men Råna og Mohns topp er i alle fall greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har gått glipp av litt moro her Nr 3 ser ut som Skruven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iaa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Råna fra Dravlausegga og Mohns topp fra Ytstenesdalen var enkelt, forstår jeg. Det siste bildet er tatt på vei ned sydøstsida fra Store Smørskredtind mot Skruven. Der har jeg ikke vært, men ruta opp fra Norangsdalen via Russadalen og Litleskruven virker fristende, kanskje mer variert enn fra Strandasida. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg gikk over Hesten til Lisje Skruven og Skruven for en del år siden, det var en veldig fin tur langs kanten mot Norangsdalen. Startet da på Rindalsstøylen. Mer variert enn bare rett opp fra Norangsdalen. Enkel tur, spesielt fjell husker jeg opp til Lisje Skruven. Litt klyving for å komme seg ned igjen uten å gå på breen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iaa Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg gikk over Hesten til Lisje Skruven og Skruven for en del år siden, det var en veldig fin tur langs kanten mot Norangsdalen. Startet da på Rindalsstøylen. Mer variert enn bare rett opp fra Norangsdalen. Enkel tur, spesielt fjell husker jeg opp til Lisje Skruven. Litt klyving for å komme seg ned igjen uten å gå på breen. Ser ut til å være en fin variant som du beskriver her også, uansett som det står skrevet i Randersboka: "Langs alle ruter er Skruven en strevsom tur". Tre oppgaver, gradert (tror jeg) fra lett via middels til vanskelig - hvilke fjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Håper å kunne kalle meg middels, prøver med Kyrkjefjellet (Volda) på nr 2, uansett er det flotte bilder du har/tar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 1.jpg ser ut som Auskjeret i Stordalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.