steinur Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 500fjell Trasig med GPSen, det dreier seg ofte om mer enn pengene når turutstyr kommer bort eller blir ødelagt. Har du lest Bjednekniven av Rasmus Løland? Kan være en slags trøst, i det minste i den forstand at du ikke er den første som mister noe verdifullt? Tenker Frigg gjorde en innsats i letingen óg. Takker for at du er raus på det ene svaret mitt, ser nå at jeg burde siktet litt nøyere. Til mitt siste ligger det pittelitt øst for en linje mellom de nevnte Svartegga og Botnafjellet, men innenfor det strekket, landemerke og altfor lett fra fjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnar Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Hmm, vanskelig...Nosafjellet med kraftig zoom? Trond Erik Nosafjellet er det flate i forgrunnen. Bildet er teke frå Middalsnosi, ovanfor Nørdstedalseter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trond Erik Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Nosafjellet er det flate i forgrunnen. Bildet er teke frå Middalsnosi, ovanfor Nørdstedalseter. Det regner jeg som et halvt poeng! Trond Erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 På tide å live opp att denne tråden, sikkert mange som har vore på tur på Vestlandet i sommar?? Kva topp ser me oppover mot her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardam Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jeg har ikke gått der på mange år! Altså ren tipping. Ilåbreen mot Nørstedalseter, fra sognefjellet. Vet at det meste av snø/bre er borte Tipperen kardam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 15. august 2008 Forfatter Del Skrevet 15. august 2008 Jeg har ikke gått der på mange år! Altså ren tipping. Ilåbreen mot Nørstedalseter, fra sognefjellet. Vet at det meste av snø/bre er borte Tipperen kardam Nei, men det er forsåvidt utsikt mot det området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Her var det visst ein quiz frå august som enno ikkje er løyst. Som litt ekstra hjelp legg eg inn utsikt frå toppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Blåskavlen i Aurland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Blåskavlen i Aurland? Der kom den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardam Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har jo vært der flere ganger Kjørt forbi på motorsykkel mellom Aurland og Lærdal, stoppet og sett på mulighetene for tidlig-sommer skitur. (Flaut) Kardam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Her kommer en ny quiz ..... Hvor er dette bildet fra (sted og antall moh) _____________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A8G16 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ser ut som Gulfjelltoppen, 987 moh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nei, det er ikke det fjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Rune, tips? Slenger ut en imens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Et tips er at vi skal nord for Nordfjord, ikke i Stryn traktene for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Slenger ut en imens Snøfeltene og breene ligner veldig på de som er under Kvitegga, sett fra Norangsdalen. Da må dette være Blåfjellet, men bortsett fra snøfeltene ligner ikke noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ikke Kvitegga/Blåfjellet, vi skal lenger nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Her kommer et tips på det bildet jeg la inn over. Fjellet befinner seg rett øst for Bergen ..... noe mer vil jeg ikke si enda. ______________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pete Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Her kommer et tips på det bildet jeg la inn over. Fjellet befinner seg rett øst for Bergen ..... noe mer vil jeg ikke si enda. ______________________________ Rune. Hei kan det være Austerinden? Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Nytt tips til min er at toppen ligger ikke langt fra Geiranger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei kan det være Austerinden? Øystein Nei, det er ikke det fjellet. Nytt tips: Toppen/fjellet befinner seg på Osterøy utenfor Bergen. __________________________ Rune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Bildet mitt er tatt fra nord i Norddal kommune. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Rune, kan det være Høgafjellet på Osterøy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Slenger ut en imens https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=14801 Da tror jeg vi ser oppover Dyrdalen, mot Storvasshornet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er helt riktig Nils, tydeligvis ikke så mange som har vært i det området skjønner jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.