500fjell Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er også et nokså profilert fjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hornindalsrokken. Har ventet med å svare så kvinnelige medl av forumet kunne få studere det litt. Tussevatnet til ve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hornindalsrokken er helt riktig, dårlig kvalitet på bildet. Men synes det er ganske stilig, tåke til høyre og klart til venstre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ja, det er Tyssevatnet til venstre, Steinur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Som et slags apropos til Rokkjen og Rokkekjerringa, litt lenger sør: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Som et slags apropos til Rokkjen og Rokkekjerringa, litt lenger sør: Det ser vi Mannen (1950) og Kjerringi (1938) på Maradalsryggen, sett fra østryggen på Gjertvasstind (2351). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvis du er i nærheten av denne tråden fremdeles Nils (andre også sjølsagt), var jeg helt på toppen av Gjertvasstind dengang?. Syns det begynte å gå faretruende bratt nedover igjen, mot Gjertvasskaret? Så lite, som man ser, men det ligner jo på en varde?. Altså; kan jeg krysse av denne toppen, som en av de ti høyeste? Forrige bilde (M&K) er tatt på returen, en fin dag, med sykkel inn Helgedalen osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvis du er i nærheten av denne tråden fremdeles Nils (andre også sjølsagt), var jeg helt på toppen av Gjertvasstind dengang?. Syns det begynte å gå faretruende bratt nedover igjen, mot Gjertvasskaret? Så lite, som man ser, men det ligner jo på en varde?. Altså; kan jeg krysse av denne toppen, som en av de ti høyeste? Ja, du kan nok krysse av Gjertvasstind i lista di. Jeg husker ikke så mye av hvordan vardene så ut da vi var i sept. 2005, men en rask titt i turrapporten "eaa" skrev etter den turen, bekrefter etter hva jeg kan se at den øverste varden på ditt første bilde er den samme som den nederst til venstre på dette bilde: https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldAttach=1251 Hentet fra denne turrapporten: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=3683&highlight=gjertvasstind Synd du fikk tåke på toppen ”steinur”, for utsikten er praktfull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Takker for svar. Må vel opp der (Gjertvasstind) igjen hvis jeg skal få med Styggedalstind og Sentraltind fra kortlisten "de ti høyeste". Men aller mest har jeg et håp om å ta de på Styggedals-Skagastølsryggen, og kanskje allerallerhelst via Gjertvassbreen. De ligger der og lokker, får lese turrapporter imens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilket fjell er vi på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Hvilket fjell er vi på? Fedalsnibba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det stemmer ozzi, har jo brukt dette fjellet før. Men da så vi fjellet, her skulle vi finne det ut ved å se utsikten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fra denne kanten er det så vanskelig at det blir litt tullete, alene. Men med litt tilleggsinfo så kanskje: Bilde tatt fra E39, tid og dato som filnavn, et plagg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skjorta i Breim? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skjorta i Breim? Den var så knall at du kunne klart den på bare bildet? Tatt ifra Klakegg. Min favorittskjorte. Har flere ganger vært oppover og kikket nærmere på nordryggen, men snudd, hittil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 En sommernatt, snart den tiden. Hva heter fjellet til hø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Årheimsfjellet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 En sommernatt, snart den tiden. Hva heter fjellet til hø? Rotsethornet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Klokken når er dette tatt, sola burde ikke være i øst på kveldinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
steinur Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tre om natta, da stemmer det vel?, på vei til tur i Romsdalen. ... og riktig Ozzi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Fint med det lyset over vannet, klokken tre på natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Her kommer en fra meg, burde ikke være noe vanskelig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Her kommer en fra meg, burde ikke være noe vanskelig: Aldri vært der men tipper Natakupa ut fra retningen på Sunnmørsfjella i bakgrunnen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Nei, dessverre essem Men vi er i det området/kommunen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg har på følelsen at steinur har noe på hjertet ang. min quiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.