Svein Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hææææ.... Hvis du sier det så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Hææææ.... Hvis du sier det så... Sjekk denne; http://impact.ii.uib.no/arnt/pics06/ausek_20sviewHA.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Bildet ble tatt i går fra Ramnfloget (v/Vatne). Ryggen i mellom er Sandvikshornet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Trodde jeg skulle ha kjent igjen Urfjellet uansett, men her er en vinkel jeg aldri har sett før Var steike sikker på at det var Romsdalsfjell!! Ser at det kan være på tide å gå på ski på Sandvikshornet hvis en skal rekke det i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hint på quiz 3 Svein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Hint på quiz 3 Svein? Sykkylven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Går for Velleseteregga eller Brekketind/Geithornet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nei. Tips nr 2, bildet er tatt fra en topp nordøst for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Er det Rånas nordegg som går opp til venstre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nei, men du ser Rånas nordegg fra denne toppen/egga. I enden av egga (oppe) finner du en topp med det stort toppområde med mye ur og med primærfaktor ca 230m. Men det er navnet på egga jeg vil ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Svein, kan ditt uoppklarte bilde være mot Holetindane, med Ystevasshornet utenfor til venstre?? Er vel på litt tynn is her, men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Svein, kan ditt uoppklarte bilde være mot Holetindane, med Ystevasshornet utenfor til venstre?? Er vel på litt tynn is her, men... YESSIR, isen holder!!! Nils er uten tvil den ubestridte quiz-kongen her på forumet. IMPRESSIV!! Lokalt brukes navnet Holetindegga om disse taggene mellom Ystevasshornet og Holetindane. På kartet står det vel Holetindane der egga er, men Holetindane er noen pukkelformede "tinder" ut mot høyre på bildet. Ozzi, hadde jeg sagt at du var "noen hundre meter" fra på mandag så... Bare et spørsmål Nils, du vet hvor høystakken er, men nåla...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Pokker! Skulle akkurat til å svare jeg også. IMPRESSIV!! Hvordan får han det til.....??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Bare et spørsmål Nils, du vet hvor høystakken er, men nåla...? Nåla ja... Satt å bladde litt på din side vet du (noe som hender av og til ), og på bilde nr.7 (m/bildeteksten: "Fra Myrdalsfjellet mot vest" ...) fra turen til Kleivdalsfjellet 19.03.05 ( http://www.tinderangling.net/turer/Kleivdalsfjellet190305/turrapport.htm ) dro jeg kjensel på noe: Den skyggelagte eggen oppe til venstre! Så litt surfing på Norgesglasset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Nåla ja... Satt å bladde litt på din side vet du (noe som hender av og til ), og på bilde nr.7 (m/bildeteksten: "Fra Myrdalsfjellet mot vest" ...) fra turen til Kleivdalsfjellet 19.03.05 ( http://www.tinderangling.net/turer/Kleivdalsfjellet190305/turrapport.htm ) dro jeg kjensel på noe: Den skyggelagte eggen oppe til venstre! Så litt surfing på Norgesglasset... 19.03.05, det var 5-årsdagen til dattera mi, jeg stakk avgårde i gryotta før de andre vår stått opp. På formiddagen, når jeg hadde nådd toppen, ringte jeg hjem for å gratulere henne med dagen. Jeg sto på 1154moh og sang happy birthday av full hals Jeg var hjemme i god tid til barneselskap kl. 14, der jeg var selvskreven servitør... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 19.03.05, det var 5-årsdagen til dattera mi, jeg stakk avgårde i gryotta før de andre vår stått opp. På formiddagen, når jeg hadde nådd toppen, ringte jeg hjem for å gratulere henne med dagen. Jeg sto på 1154moh og sang happy birthday av full hals Jeg var hjemme i god tid til barneselskap kl. 14, der jeg var selvskreven servitør... Grei oppladning til bursdagsselskap det må jeg si! Ikke verst å få til det. Blir litt pølser og kake etterpå da (eller hva det nå var kokken serverte?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 14 dager siden forrige innlegg her. Her kommer en ny "nøtt". Hvilke fjell ser vi i dette bildet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stuttjukken Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Minnar om at biletlinken eg la ut er framleis uløyst. http://www.stoelsheimen.no/galleri/Modalen/b/pages/Taket-2.htm . 1. Kva heiter dalen midt i biletet? 2. Kva heiter bygda dalen går ned til? 3. Kva heiter fjella langt bak i høgre del av biletet? Helsing Stuttjukken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 gi: Trolltinden i Tresfjorden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 14 dager siden forrige innlegg her. Her kommer en ny "nøtt". Hvilke fjell ser vi i dette bildet ? Er det taggene på Otterøya jeg ser i bakgrunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Arnt og Ozzi : Dere er ikke så mange mil unna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Arnt og Ozzi : Dere er ikke så mange mil unna Har ikke peiling, men får gjette på Åsnakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 14. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2006 Stuttjukken, eg trur du må gi nokre fleire hint til biletet ditt. Sjølv om ikkje biletet til gi er løyst heilt enno, tar eg sjansen på å bidra med eit bilete i fall arnt over her har "heimlengsel". Kvar er dette bilete teke frå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Minnar om at biletlinken eg la ut er framleis uløyst. http://www.stoelsheimen.no/galleri/Modalen/b/pages/Taket-2.htm . 1. Kva heiter dalen midt i biletet? 2. Kva heiter bygda dalen går ned til? 3. Kva heiter fjella langt bak i høgre del av biletet? Helsing Stuttjukken. Har ikke snøring. Jeg burde vel vite det men.. Si meg, ligger Sognefjorden mellom her noe sted? På Taket-3.htm, er det Sula i midten, og Lifjell til høyre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 14. mai 2006 Del Skrevet 14. mai 2006 Stuttjukken, eg trur du må gi nokre fleire hint til biletet ditt. Sjølv om ikkje biletet til gi er løyst heilt enno, tar eg sjansen på å bidra med eit bilete i fall arnt over her har "heimlengsel". Kvar er dette bilete teke frå? Kjente igjen de tre vannflekkene i forgrunnen. Nei, ærlig talt... Førsteinntrykket var Møsnuken terreng, men syntes det var så mye øyer. Du kan forsåvidt ha havnet på Stord eller Tysnes for den del. Det var lite håndfast i bildet, bortsett fra øyer og sjø. Hva med et fjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.