g-arnt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Et eller annet sted på Godøya. Vet egentlig ikke. Lesten http://impact.ii.uib.no/arnt/Peaks/storhornet4.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Og siden Arnt var i perlehumør i dag godkjenner han det litt upresise svaret mitt . Tusen Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gi Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Og siden Arnt var i perlehumør i dag godkjenner han det litt upresise svaret mitt . Tusen Takk. Og da var det en til i perlehumør.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Og siden Arnt var i perlehumør i dag godkjenner han det litt upresise svaret mitt . Tusen Takk. Antall manglende smileys er proposjonal med antall feilmeldinger jeg får fra kompilatoren i dag .. Men du havnet på riktig øy, og det fortjener jo honnør. Tatt i betraktning antall øyer på Sunnmøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Powder whore Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Prøver meg på et bilde her.. Sannsynlig barnemat for Svein & co.. menmen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Lisjetinden og Storetinden/Gjuratinden tatt fra Bakketuva eller lign. Kvanndalsvatnet under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg får slenge inn en jeg også, hva og hvor? Litt dårlig bildekvalitet pga lite utsnitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oddis Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg får slenge inn en jeg også, hva og hvor? Litt dårlig bildekvalitet pga lite utsnitt... Dette er vel Trollvasstindane? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg får slenge inn en jeg også, hva og hvor? Litt dårlig bildekvalitet pga lite utsnitt... Jeg har bare bodd her et par måneder, men SELV jeg ser jo at dette er en Trollvasstind... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hehe... Ja, det er nok det. Tenkte at siden jeg ikke tok hele egga så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Powder whore Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Lisjetind og Storetind ja, stemmer d Svein.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Powder whore Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Slenger ut enda ei nøtt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ozzi Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Slenger ut enda ei nøtt.. Vassdalstind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Powder whore Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 korrekt ozzi! Vassdalstind sett fra Kirketinden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vassdalstind Og Hetta/store Hetta Legg merke til egga mot Tverrberget... den hadde vært arti' å gått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Siden det er blåser litt rundt quiz'ene så... to små utsnitt som sikkert ikke er aaaltfor vanskelige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ods Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Svein sine bilder. Den første er Lynghalstinden hvis dette er navnet på den spisse ytterst på eggen fra Dalagubben. Den andre tror jeg er topp 1349 nord for Dalmannshornet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Lynghalstinden er riktig ja (gjett om jeg har lyst dit..), 1349 er feil. Vinterbildet er fortsatt uløst... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Som takk for den enkle Trollvasstinden, Svein, skal du få en enkel i retur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ...en enkel i retur... Burde jeg vite dette..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Burde jeg vite dette..? Siden du har vært på toppen, så tenkte jeg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 ..vært på toppen.. Eehhh... Kan ikke komme på noe som ser slik ut, selv om telebilder har en tendens til å lyve litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Eehhh... Kan ikke komme på noe som ser slik ut, selv om telebilder har en tendens til å lyve litt.. Du var på den for nesten nøyaktig 3 år siden ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svein Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Var jeg der for 3 år siden??? Nonstinden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g-arnt Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Var jeg der for 3 år siden??? Nonstinden? Nå orker jeg ikke flere hint Urfjellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.