rune.as Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Lite sidekick fra sidelinjen her. Hos ebok.no kan man kjøpe lydbokutgave fra boken til Trond Strømdahl og Lars Monsen fra da de gikk Norge på langs. Det er personene selv som har lest inn boken. Fantastisk bok å lytte til på tur. 4 Siter
Gnukk_og_ute Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Jeg kjøpte den på tanums lydboksalg for 59kr. Tror det salget fortsatt holder på. Siter
atari Skrevet 11. juli 2014 Skrevet 11. juli 2014 Sidesprang: anbefaler Helge Ingstad - Pelsjegerliv lydbok 4 Siter
rune.as Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Jeg kjøpte den på tanums lydboksalg for 59kr. Tror det salget fortsatt holder på. Har Tanum iphone eller android applikasjon? Kan hvertfall ikke se at dem har det her. Siter
Gnukk_og_ute Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Har Tanum iphone eller android applikasjon? Kan hvertfall ikke se at dem har det her. Nei er vel bare på cd. Siter
rune.as Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Ok. Jeg har lydboken offline på en applikasjon på iPhonen. Sidesprang: anbefaler Helge Ingstad - Pelsjegerliv lydbok Ja, den er bra den også. Siter
Gnukk_og_ute Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Jeg bruker mest Audible til lydbøker og laster inn på ipoden min. Legger inn cd-lydbøkene på Itunes også, men det er jo mer stress selvfølgelig. Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Takk for tipset. Ganske dyrt med 218,- for en bok du kan få til 69,- på CD, og rippe selv. Men la gå, pen app og jeg kjøpte også lydbøkene "1984" og "Stjerneskipet Marco Polo". Synes godt butikken kunne utvidet sitt Sci-fi og Fantasy spekter noe. Det var ikke rare utvalget de hadde! Men det vokser vel etterhvert. Måtte like greit bestille noen ekstra batterier til telefonen også nå, slik at jeg kan bytte ut etterhvert som man går tom 1 Siter
Gnukk_og_ute Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Takk for tipset. Ganske dyrt med 218,- for en bok du kan få til 69,- på CD, og rippe selv. Men la gå, pen app og jeg kjøpte også lydbøkene "1984" og "Stjerneskipet Marco Polo". Synes godt butikken kunne utvidet sitt Sci-fi og Fantasy spekter noe. Det var ikke rare utvalget de hadde! Men det vokser vel etterhvert. Måtte like greit bestille noen ekstra batterier til telefonen også nå, slik at jeg kan bytte ut etterhvert som man går tom Hvis det er greit med engelsk har audible.co.uk kjempeutvalg i sci-fi og fantasy. Er mest av alt en abbonomenttjenetse, men jeg har iallefall ingen problemer med å få brukt opp creditene mine 1 Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 12. juli 2014 Skrevet 12. juli 2014 Nice, skulle akkurat til å lage en ny post og etterspørre engelsk app for engelske lydbøker med offline mulighet! 1 Siter
rune.as Skrevet 12. juli 2014 Forfatter Skrevet 12. juli 2014 Nice, skulle akkurat til å lage en ny post og etterspørre engelsk app for engelske lydbøker med offline mulighet! Hvis du har iphone tror jeg det ligger en del i iTunes. Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 14. juli 2014 Skrevet 14. juli 2014 Veldig spennende utvalg på Audible. Har kjøpt meg årsmedlemskap og plukker ut 12 sci-fi titler nå. Det er litt surrealistisk å spasere i vakker norsk natur og høre på lydbøker om stjerneskip og fjerne planeter, men det er smak og behag 2 Siter
+Fjellfilmeren Skrevet 15. juli 2014 Skrevet 15. juli 2014 http://www.audible.co.uk/pd/Sci-Fi-Fantasy/The-Martian-Audiobook/B00B5HWE60 The Martian Written by: Andy Weir Narrated by: R. C. Bray Length: 10 hrs and 53 mins Har fått sansen for denne! Robinson Crusoe in space. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.