Jan Arne Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Hvilket myggnett,evt.hatt med myggnett har det myggnettet som reduserer sikten minst? Jeg kan ikke fordra å ha myggnett over hodet men noen ganger er det bare for jævlig uten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn J Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg har et jeg henger over hatten, men husker ikke merket. Det viktige er at det er svart - de grønne reduserer sikten mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Arne Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Ok,det visste jeg ikke. De jeg har og har hatt har vært grønne tror jeg. Ser også at det finnes mygghatt med nett hvor det er et vindu i plast i nettet for bedre sikt ? Noen som har prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tomgri Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Sea To Summit sine sorte, som kommer i etui, er ikke knottsikre. De beste jeg har prøvd til nå, som er knottsikre, er Elbe sine grønne. Begge disse er rene nettinger, uten hatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Arne Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 At det er knottsikkert er et MUST,så bra at du sa ifra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.