Nybegynner84 Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Fikk låne en nok så eldre 75l tursekk Fjellsport av min mor, prøvde den da jeg kom hjem og fant ut at den ene delen til bryst spennen er borte. Var kun den delen man knipser spennen inn i som var der. Så nå trenger jeg sårt noen tips til hvor eller hvordan jeg kanskje kan få til en løsning på det, noen som har?? Siter
Zombiecat Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Kjøpe ei ny spenne å sy den på. Stoff og stil har. Siter
tomgri Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Jeg vet ikke hvor vanskelig det er å få tak i reservedeler til en slik sekk. Men jeg ville kanskje forhørt meg hos G-sport, om de kunne skaffet. Jeg vet heller ikke hvordan skulderstroppene på denne sekken er, men kanskje dette kunne vært et alternativ: http://www.mountainlaureldesigns.com/shop/product_info.php?cPath=46&products_id=135 Siter
Frilufta Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Vet ikke helt hvilken landsdel du befinner deg i, men flere sportsbutikker selger løse spenner. Litt sterk sytråd så er du i mål. Siter
Lars J Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 XXL har separate brystspenner fra Helsport (kjøpte for en sekk i fjor). 1 Siter
Anti Skrevet 8. juli 2014 Skrevet 8. juli 2014 Sea to summit har også en field repair buckle som ikke krever sying. Finnes sikkert på xxl og nett. Siter
Lindap Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har tidligere kjøpt ny spenne for belte hos den store Gresvik G-sport ved siden av Oslo S. Siter
Nybegynner84 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Skrevet 9. juli 2014 Supert! Takk for mange bra tips, da skal jeg få ordnet det. Kjøper en ny å syr på Siter
7homas Skrevet 9. juli 2014 Skrevet 9. juli 2014 De fleste sy, søm og stoffbutikker har nok også og antakelig til en billigere penge. Tror jeg hadde tatt med sekken og bedt dem sydd så blir det gjort med sterk tråd og du slipper å knekke nålen på symaskinen din også. Soft ice mens du venter er en god løsning (OBS! Fåes mest sannsynlig ikke i samme butikk) Siter
Nybegynner84 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Skrevet 9. juli 2014 Hehe det var ett super bra forslag 7homas! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.