Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt meg på foredraget om K2 ekspedisjonen i Oslo i kveld (26.10). Noen fler som skal dit?

Onsdag 26. oktober, kl 19.00 holdes det multimediaforedrag fra den første norske ekspedisjonen til K2 , verdens vanskeligste fjell. Foredraget holdes i auditoriet i Bjørvika konferansesenter (vis à vis Hotell Opera). De beste bildene og videoklippene er hentet fram og satt sammen til et times langt foredrag

DNT Fjellsport Oslo har fått spesialpris og alle medlemmer som har med medlemsbevis kommer inn for halv pris (kr 50,-).

http://k2005.no/textView1.asp?menuId=3

Annonse
Skrevet

:twisted: Dette ble en interssant kveld med mye flotte bilder og videokutt.Flott fremføring var det også av Trym Sæland fra Stavanger.

Desverre var ikke Cecilie Skog der men men :idea: Litt av en tur dette må ha vært,vi må bare bukke i støvet for dette her folkens!! ;=)

post-212-133474404453_thumb.jpg

Skrevet

Enig i at det var en meget severdig forestilling. Trym Sæland syntes jeg ga et meget sympatisk inntrykk. Men jeg forstår ikke helt hvorfor ovenstående innsender beklager seg over at Cecilie Skog ikke var tilstede. Hva hadde det gjort fra eller til.

Skrevet

Hyggelig å se deg igjen ods.

Presentasjonen av ekspedisjonen var bra, selv om den ikke var helt proff. Ekpedisjonsopplegget virket godt organisert og gjennomtenkt. Trym Sæland, Rolf Bae & co setter høy standard.

Får virkelig lyst til å ut i fjellet når man ser så mye flotte bilder, men jeg tror jeg trives best i litt lavere fjell.

Skrevet
Enig i at det var en meget severdig forestilling. Trym Sæland syntes jeg ga et meget sympatisk inntrykk. Men jeg forstår ikke helt hvorfor ovenstående innsender beklager seg over at Cecilie Skog ikke var tilstede. Hva hadde det gjort fra eller til.

Beklager seg og beklager seg mr , :twisted: du må da skjønne det hadde vært artig og hatt fler evt da ,Cecilie Skog der bare for og spurt evt om denne ekspedisjonen i forhold til hennes Mount Everest!!Det er ikke værre enn dette. :idea:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.