Elise S Skrevet 5. juli 2014 Skrevet 5. juli 2014 Er det noen som vet om det går å krysse Blåtjønnåe ved utløpet til Russvatn i Jotunheimen? Vi planlegger å gå Russvatn rundt og sparer noen kilometer om vi kan gå langs vannet. Takknemlig for innspill om noen har erfaring:) Siter
Magnus H Skrevet 6. juli 2014 Skrevet 6. juli 2014 Jeg gikk rundt russvatnet i forrige uke og krysset elvene uten problemer men krysset ikke Blåtjønnåe ved utløpet til russvatnet.. jeg forsøkte å gå langs med vannet utenfor løypa men da havnet jeg i et krater av buskevekster Siter
+rayun Skrevet 6. juli 2014 Skrevet 6. juli 2014 Hei og velkommen til Fjellforum, På min forrige tur rundt Russvann hadde jeg en prat med en lokal kar på Russvassbue. Jeg spurte om det samme og hans svar var at det skulle gå. Både Tjønnholåe og Blåtjønnåe fordeler seg på fler utløp ned mot vannet og skulle vel sånn sett kunne vades. Du kutter riktignok noe distanse, men går samtidig glipp av den fine utsikten som en høyere passering av spesielt Tjønnholet gir. På min tur falt valget på å følge stien rundt og over begge hengebruene. God tur. Siter
Elise S Skrevet 7. juli 2014 Forfatter Skrevet 7. juli 2014 Takk for svar Magnus og rayun! Det tryggeste valget blir kanskje å følge stien, og utsikt liker vi Siter
Magnus H Skrevet 7. juli 2014 Skrevet 7. juli 2014 Tror det var broen ved Tjønnholet som var rast sammen men det gikk bra å gå over uten bro. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.