Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

• 8 år senere...
Annonse
Skrevet

Trekker frem dette emnet fra glemselen siden jeg er på utkikk etter Speedcross med bred lest. Er det noen som kjenner til om det finnes? Har prøvd flere par Salomon men aldri funnet noen som passer til min brede fot og det er jo en jungel av utvalg å ta av..

Skrevet
Kjell Iver skrev (2 timer siden):

jeg er på utkikk etter Speedcross med bred lest.

Speedcross 5 (uten GTX!) får man hvertfall i "Wide" utgave, men om det er bredt nok er jo en annen sak. Men utsikker på 5 GTX kommer i "Wide"-utgaven og om den er tilgjengelig. Nå som Speedcross 6 har kommet, så begynner jo utvalget av 5 å bli noe tynt ser det utsom. Men igjen bedre priser.. Kan jo være Speedcross 6 kommer i både GTX og wide etterhvert?!

https://www.loepeshop.no/salomon-men-s-speedcross-5-wide-407935.html

• Liker 1
Skrevet
Kristian V. skrev (2 timer siden):

Speedcross 5 (uten GTX!) får man hvertfall i "Wide" utgave, men om det er bredt nok er jo en annen sak.

Da er det bestilt - er spent på passformen. Forøvrig enda bedre pris på den grå varianten :) Oppdaget det tilfeldigvis når jeg tok et rutinesøk på prisjakt.

• Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.