7homas Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Denne er i alle fall ikke å anbefale. [..bilde av hermetisk død..] Håper ikke det overasker noen Siter
7homas Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 [snip] Fet spekepølse og cous cous med tørket frykt og masse olje er bedre alternativ [snip] Jeg merker jeg sliter med å få alle ingrediensene inn i dehydreren. Det går på et vis, men det er mentalt slitsomt 2 Siter
Espensa42 Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Jeg merker jeg sliter med å få alle ingrediensene inn i dehydreren. Det går på et vis, men det er mentalt slitsomt Er det der uttrykket "dry your fears" kommer fra? 1 Siter
7homas Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Er det der uttrykket "dry your fears" kommer fra? Ja, noe annet ville vært rart Siter
Lindap Skrevet 4. juli 2014 Skrevet 4. juli 2014 Denne er i alle fall ikke å anbefale. Da jeg var barn, hadde vi ofte med vacuumpakkede burgere med på tur. De trengte kun oppvarming og de smakte ikke så halvgærnt. Nå var dette lenge siden så jeg er ikke sikker på om dette er samme produkt, men det var i hvert fall noe lignende: http://www.unox.nl/nl/producten/hamburgers Det var i hvert fall greit å ta med på en flere ukes biltur og de lå utenfor kjøleskapet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.