Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi brukte helga på å gå til Blåfjellenden fra P-plassen i Hunnadalen.
Det var en fin og variert tur.

Turen inn ble brukt til å nyte landsskapet og ta masse pauser, så vi satt ingen fartsrekord der. 4 timer og 20 minutter gangtid, pluss en del pauser.

På søndagen på vei tilbake fikk vi litt regn og haggel for å piffe opp stemninga også. :) Ungene syntes det var veldig stas, siden det var midt på sommeren. :) Siden været var litt gråere og våtere denne dagen gikk turen unna på 3 timer og 30 minutter. I tillegg hadde vi en kort matpause på 10 minutter i tillegg og to kjekspauser på 5 minutter hver.

Legger ved et par bilder som viser hvor fint vi hadde det.

Og til hytta vil jeg si: Veldig fin utsitk! Vi bodde i gamlehytta og satt hele lørdagen på terassen. Det var også veldig fint med benken som var bygd på to sider av hytta, det gjør godt etter en lang gåtur.

Hyttene var fulle denne helgen. På den gamle hytta var det kun et par madrasser på loftet som var ledig og på nye hytta har jeg ikke oversikt, men der var fullt. Det låg to telt et stykke unna hytta også.

bilde1.jpg

bilde6.jpg

bilde7.jpg

bilde2.jpg

bilde5.jpg

bilde8.jpg

Vis rapporten i Turkartet

• Liker 5
Annonse
Skrevet

Jeg var innover på torsdag/fredag og hang opp plakater og greier.

Søndag ble det tur på høgjæren, og jeg kunne se at det var mørke og tunge skyer innover. Lørdag var bra.

Håper hytta var i orden da dere kom...

Skrevet

Ja vi la merke til at du allerede hadde vært der med plakatene.

Hytta var i fin stand. :)

Den eneste kommentaren jeg har er at det ikke er nødutgang fra soverom 1.

Det var satt opp en bjelke på utsiden, som jeg tipper har til hensikt å beskytte vinduet fra døren og vise versa. Men denne forhindrer vinduet å kunne bli åpnet opp slik at man kan bruke det som en nødutgang.

Ellers var hytteboka så godt som utskrevet, en ny bok trengs om kun få sider. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.