Gå til innhold
  • Bli medlem

trollskeinuten-kistenuten-vassdalseggen


Svein Kjetil Riska

Anbefalte innlegg

Annonse

Nabo dalen fra Kvanndalen til Haukeliseter er det 9 timer, og opp om noen topper på veien, vil gi en lang tur.  Antakelig mellom 12 og 13 timer totalt.

og da tror jeg det er nødvendig å være "relativt godt trent og vant med å gå i fjellet".    

 

Det er en for lang tur for meg, men antakelig er det mulig.       

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, vi er kompiser som har lyst å utfordre oss selv for å få med oss Rogalands 3 høyeste topper på en og samme tur. Vi drøyer nok turen til august pga snøen. Håper og tror vi skal klare 12- 13 timer, de fleste dagsturene til DNT bruker vi oftest halve tiden av det som er oppgitt. Da vi stort sett tar turen for treningens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På kartet ser det ut som forbindelsen mellom de 3 toppene er veldig tungvint. Starter vi med trollskeinuten er det nok ikke mulig å gå ned på østsiden ned til Kvanndalen og mellom Kistenuten og Vassdalseggen er det jo og stupbratt. Så nå ser jeg for meg at det nærmest er umulig og at vi må ta de hver for seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.