Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellstøvel-kjøp

virrma

Anbefalte innlegg

Nå er det veldig snart sommerferie og jeg skal ut og gå. Det må kjøpes inn nye fjellstøvler og med to bomkjøp bak meg har jeg hatt lyst til å gå tilbake til det sikre: Jeg hadde et par Meindl-støvler som jeg var veldig, veldig fornøyd med. Men jeg har ikke funnet noen som fører dem sånn at jeg får prøvd i butikk. Er ikke 100% sikker på modellen eller størrlesen jeg hadde, så det hadde vært kjekt. 

Er det noen som har tips til butikker som fører Meindl i Oslo-området eller butikker med godt støvelutvalg og kompetent personale? Jeg har vært særdeles misfornøyd de siste gangene på Oslo Sportslager, så dit går jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

XXL fører jo noen få Meindl modeller, men de er ofte vanskelige når det kommer til å bestille noe annet.

http://www.xxl.no/villmark/fjellsko-og-jaktstovler/fjellsko/meindl-derby-lady-gtx/p/1082392_1_style

Har sett de i butikken på NAF-huset(storgata).

Det er nok litt opp og ned. Har vært der flere ganger siste måned og da har de ikke hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 

Enig i at Meindl er tysk toppkvalitet, men de må jo passe! De har flere bredder.

Det har vært mye til og fra med Meindl hos XXl og dyre er de her i Norge.

Tenker du likevel på heisa-tur til København er dette stedet: Fjeld og fritid ved Nørreport stasjon. http://www.fjeldogfritid.dk/meindl/

Enda hyggeligere priser kan du få hos:  http://www.dansk-skovkontor.dk/index.php?option=com_virtuemart&view=category&virtuemart_category_id=2334&limitstart=0

Hilsen 

Elgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg kjøpte et par Meindl Derby på XXL ved juletider. Tok en sjans å kjøpte på nett. De passer meg utmerket og er av god kvalitet. Grunnen til at jeg kjøpte Meindl er at jeg hadde et par Meindl for 20 år siden. De brukte jeg til de så ut som sandaler ;) Beste skoene jeg har hatt på beina. Ser også at noen av XXL butikkene i Oslo har dem.

Lykke til!

mvh

jens petter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sjansen på et nettkjøp, og håper jeg husker modell og størrelse rett. cdon var de eneste som hadde riktig kombinasjon inne, og støvlene skal komme tidlig i neste uke. Krysser fingrene for at de sitter godt. Hvis ikke har jeg jo returretten, og så blir det en desperat shoppetur på leit etter et alternativ. Takk for alle innspill. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.